Hehe ja, dette ble mer riktigHighwayPatrol skrev:Hadde på nye vindavvisarar på alle 4 ruteneFornøgde no, walkabout og sunde

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Hehe ja, dette ble mer riktigHighwayPatrol skrev:Hadde på nye vindavvisarar på alle 4 ruteneFornøgde no, walkabout og sunde
Stor forsjell der ja,supert at du er fornøyde daHighwayPatrol skrev:sunde skrev:Kordan er du formyde med lysene nå?fått kjørt i mørket og testet nå?så jo bra ut inni tunnelen der
Joda, dei lyser ganske greitt. E bra fornøgde, men den automatiske høgdejusteringa har eg ikkje fått heilt til å virke, so den e inntil vidare demontert, å ærstatta med d originale høgdejusteringsmotorane, so skal eg få sett litt på ka som e gale (om d e noke gale)
Sjå forskjelen på str av linsereflektor til nyelyktene i forhold til dei gamle lyktene eg hadde. Er ein stor forskjel der
Bilde av nærlysreflektor i gamlelampene mine
Bilde av nærlysreflektor i nyelampene
SverreS skrev:Dette holder da bare til etparuker sånn som du fyrer,nei du får gjøre slik herr Amish har gjort.Kjøp dæ ei varmepumpe gutt.....![]()
![]()
<3 Varmepumpe <3SverreS skrev:Dette holder da bare til etparuker sånn som du fyrer,nei du får gjøre slik herr Amish har gjort.Kjøp dæ ei varmepumpe gutt.....![]()
![]()
sunde skrev:Sjønte du hadde noe problem,med og finne kontakten?Ettersom det var 9 ubesvarte på tlf i dagBra du fant den da,etter i herdig leting
Ser deg føre meg ner under pansere letende og forbanna på en som ikkje tok tlf hehe
![]()
Min står vist på 7.
JanP skrev:Det ser ut til at DTK-boksen er et godt alternativ til TTE, er det så?
Bra effekt og bedre drivstofføkonomi tilsier at den er verdt pengene.
Hvor mange HK/Nm gir den på 166 utgaven?