Is passer jo fint i all slags vær

Moderators: ModeratorNLCK, Snekker_Andersen, baa, lj73jon
"Kutt og sveis" er vel ikke fremmed ord på gamle Toyota med 2'er feil på bærendeToreh wrote:Flott samling - fint innevær. Ser ut som om Jan skal få "konebilen" min EU-godkjent i år også
Fantastisk hyggelig av deg Jarle. Setter umåtelig stor pris på dette, ja faktisk så stor at tror vi må spandere en soft-is på deg neste gangJarle wrote:har en annen 75 pick-up du kan få trent deg på. Da blir treningen mest mulig realistisk
Ja så mye dessert som du stjal av meg på mandag, så skylder du nok minst en soft-isGi Gass wrote:Fantastisk hyggelig av deg Jarle. Setter umåtelig stor pris på dette, ja faktisk så stor at tror vi må spandere en soft-is på deg neste gangJarle wrote:har en annen 75 pick-up du kan få trent deg på. Da blir treningen mest mulig realistisk![]()
Vil der være muligheter og få lov til og korte inn på planet også, slik at også Mads kan få øvet seg litt?
Phø, alle så jo tomgodset etter alle dessertene som du hadde inntatt.. Sto jo haug foran deg..Jarle wrote:Ja så mye dessert som du stjal av meg på mandag, så skylder du nok minst en soft-isGi Gass wrote:Fantastisk hyggelig av deg Jarle. Setter umåtelig stor pris på dette, ja faktisk så stor at tror vi må spandere en soft-is på deg neste gangJarle wrote:har en annen 75 pick-up du kan få trent deg på. Da blir treningen mest mulig realistisk![]()
Vil der være muligheter og få lov til og korte inn på planet også, slik at også Mads kan få øvet seg litt?![]()
Men det blir nok også muligheter til å øve seg på å korte inn plan. Jeg har nemlig også et ekstra nytt plan stående til 75'en.