jess da har jeg fått in to av dei 3 nye batteria som skal inn i bilen..
setter det gele batteriet inne i bilen i ei kasse bak under vinduet noe ala det "gi gass" har laga bare i mye mindre skala..
har ikkje heilt forska ut hvordan jeg skal koble det opp for å få det med i ladeprosessen og holde det utenom "starte" strømmen.. men tror kansje jeg har en ide med eit rele.. veit bare ikkje hvor mange amper det tåler osv..
tanken er altså å ha eit batteri til ekstralysa på taket og div utstyr inne i bilen som vannkoker strømutak og div lys..
som blir lada når jeg kjører men som ikkje Låner strøm fra dei to framme når jeg er parkert..
Fikk satt in dei to store i kveld... starter jo kjapppere en at jeg rekker å vri om nøkkelen no..
ellers måtte jeg lage ei lakk prøve på den honda fargen i dag...
tror det bikker mot den no.....
ellers har jeg no begynt å få litt liv i denne motoren igjenn..
største problemet er at den nok skal vere en del sløvere en det jeg har kjørt ei stund no...
ellers fikk jeg opp trykket på disel pompa og har kjørt gjennom motor flusj og diesel system flusj.. merkelig nokk fungerte det meget bra... går jevnere og har fått tilbake mye av draget.. kan løse bilen på flata i andre uten problem no...
Så no har jeg begynt så smått på røra til ic og i kveld... (Til dei som har montert det i en 70 før?? BLIR GLAD FOR BILDER OG TIPS..)
3" eksos er og langt påvei men må ha ei potte som passer der jeg vil ha den og det var ikkje lett å finne... så må kansje legge det slik som det ligger no... men tenkte det hadde vert tøft med to stusser når den begynner å ryke litt sort...