80 er flotte biler detStianHdj80 skrev:eeh,, ikke hørt om 80??Dag Einar skrev:Gutter med respekt for seg selv, kjører selvsagt 40 serie og 90 serie.
De 2 beste bilene laget av Toyota....

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
80 er flotte biler detStianHdj80 skrev:eeh,, ikke hørt om 80??Dag Einar skrev:Gutter med respekt for seg selv, kjører selvsagt 40 serie og 90 serie.
De 2 beste bilene laget av Toyota....
Ja merkelig nok så har denne det...og det er ikke mange som har hørt om tilsvarende, men nå skal det bli bra greier.ole_kristian skrev:Jøss, kan virkelig akslingene på en 90 ruste SÅ mye siden de ble produsert altså??
Rammen og alt annet bortsett fra bakakslingen var meget bra, kan virke som om akslingen aldri er behandlet med noen form for rustbeskyttelse..Vegard skrev:Hvordan så resten av bilen ut under?
Her er bilde av en 05 120:
Hehe, ja det var planen min også, men så fant jeg et høl i akslingen...blåmann skrev:nå skal jeg få oljebehandla 90`n min!!
Hehe, den e klar den... Har du pc`n med deg på øvelse??Lønnheimen skrev:Jaja, ser no at du har fått gjort litt idag.![]()
Håper at du har den klar til montering når eg e ferdig i grønne klær, sånn at vi kan hive den opp igjen.
Jeg får ringe Robert på Bergen Bildekk, mulig at han indianeren har mistet årene og kommet ut av kurs...Lønnheimen skrev:Har du spurt kor langt han med kanoen og felgene dine e kommet?