Lc V8, nå Lc 150 37" Arctic Trucks (og litt BMW prat)
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: Lc V8
Joda, hun er nå fornøyd og det er det viktigsteblåmann skrev:Ja det var virkelig flotte bilder av en svært grei konebil!!

BMW 520 DAT 2012 modell (stasjonsvogn)
BMW 520 DAT 2012 modell (sedan) konebilen
Hei
jeg ser at mitt tidligere innlegg er slettet. Mulig jeg kløna det til så jeg prøver igjen. Kule biler fantastiske bilder. Bor selv i sandvika så du er stadig å se.
Jørgen
jeg ser at mitt tidligere innlegg er slettet. Mulig jeg kløna det til så jeg prøver igjen. Kule biler fantastiske bilder. Bor selv i sandvika så du er stadig å se.
Jørgen
Det kjedligste som finnes er A4 mennesker.
Er jo en nydelig bil...godt å se bilder av den ute i naturen! (men det var kansje fast land under beina?)
Ja, bilen brukes flittig denjørgen skrev:Hei
Jørgen

Har ikke vært mye offroadkjøring akkurat4Springar skrev:Er jo en nydelig bil...godt å se bilder av den ute i naturen! (men det var kansje fast land under beina?)

- specialops
- Ble med: tir nov 04, 2008 8:35 pm
- Lokasjon: Rogaland
- Kontakt:
lurer på hvordan den hadde sett ut på 38"Lc 200 V8 skrev:Har ikke vært mye offroadkjøring akkurat4Springar skrev:Er jo en nydelig bil...godt å se bilder av den ute i naturen! (men det var kansje fast land under beina?)

Tror nok det hadde blir bra, men fornuften (les: kona) sier nei til ombyggingspecialops skrev:lurer på hvordan den hadde sett ut på 38"Lc 200 V8 skrev:Har ikke vært mye offroadkjøring akkurat4Springar skrev:Er jo en nydelig bil...godt å se bilder av den ute i naturen! (men det var kansje fast land under beina?)

Hehe, ja skjønner godt du er misunnelig på påbygget mittEvenB skrev:Skulle gjerne hatt en sliken, ja.
Men fy flate for et påbygg du har!?

Da skal leiligheten i Bærum selges og nybygd hus er i dag kjøpt i Hønefoss
Det betyr at jeg blir pendler med en daglig strekning på totalt 8 mil. Synes både Land cruiseren og Audien er for dyre til å brukes som pendlerbil så da er vi på jakt etter en bil nr 3. Ser litt på Toyota Corolla rundt 1997-98 modell og helst ikke over 150000 km. Dette bør vel være greie biler med lite feil?

Når du har to så trafikksikre og gode biler har du vel råd til å kunne bruke én av dem?
En av de viktigste grunnene til at jeg kjører Landcruiser 120 er i alle fall trafikksikkerheten. Hadde ikke følt meg like sikker i en 10-12 år gammel Corolla når jeg hadde to slike biler som du har, allerede stående i tunet.
Hadde en bestefar som skulle spare penger ved å kjøre bil nummer 2, en gammel Mitsubishi, den dagen han ble påkjørt, og han nevnte mange ganger etter det at han heller skulle tatt sin spjut nye Mercedes proppet med airbager, når han slet med helsa livet ut...

En av de viktigste grunnene til at jeg kjører Landcruiser 120 er i alle fall trafikksikkerheten. Hadde ikke følt meg like sikker i en 10-12 år gammel Corolla når jeg hadde to slike biler som du har, allerede stående i tunet.
Hadde en bestefar som skulle spare penger ved å kjøre bil nummer 2, en gammel Mitsubishi, den dagen han ble påkjørt, og han nevnte mange ganger etter det at han heller skulle tatt sin spjut nye Mercedes proppet med airbager, når han slet med helsa livet ut...
* Svært skuffet over Toyota Norge AS' håndtering av dyseproblematikken på LC120.
* Anbefaler ikke Toyota Ålesunds (Brages) grunnet ansvarsfraskrivelse i denne sammenheng.
* Har du en 2005/06-modell, få sjekket/byttet dyser på bilen din så fort du kan!
* Anbefaler ikke Toyota Ålesunds (Brages) grunnet ansvarsfraskrivelse i denne sammenheng.
* Har du en 2005/06-modell, få sjekket/byttet dyser på bilen din så fort du kan!
Hallo - 8 mil og vurdere å kjøre annet enn Landcruiser? Om ikke de er så miljøvennlig å kjøre - er i alle fall førermiljøet jævl... bra
Driv pendling med cruiseren - så blir det i hvert fall behagelig å kjøre til å fra jobb

Driv pendling med cruiseren - så blir det i hvert fall behagelig å kjøre til å fra jobb

tore
917 16077
917 16077
kult bildeLc 200 V8 skrev:Hehe, ja skjønner godt du er misunnelig på påbygget mittEvenB skrev:Skulle gjerne hatt en sliken, ja.
Men fy flate for et påbygg du har!?Det er one of a kind

http://www.arctic-on-the-road.blogspot. ... chive.html
morroa har så vidt begynt
-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
morroa har så vidt begynt

-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
Hovedgrunnen til at jeg ikke vil bruke Land cruiseren er at det blir så mange kilometer på bilen da... Det blir jo 40000 km i året...Toreh skrev:Hallo - 8 mil og vurdere å kjøre annet enn Landcruiser? Om ikke de er så miljøvennlig å kjøre - er i alle fall førermiljøet jævl... bra![]()
- HighwayPatrol
- Ble med: søn mai 04, 2008 1:27 pm
- Lokasjon: Vågsøy, Sogn og Fjordane
Lc 200 V8 skrev:specialops skrev:Tror nok det hadde blir bra, men fornuften (les: kona) sier nei til ombyggingLc 200 V8 skrev:
lurer på hvordan den hadde sett ut på 38"...
Enn ein bitteliten søt 35"

Medlem av den skumle Arctic Trucks-ligaen og Prado-geriljaen
Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

Min garasje:
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=7926

HighwayPatrol skrev:Lc 200 V8 skrev:Tror nok det hadde blir bra, men fornuften (les: kona) sier nei til ombyggingspecialops skrev:
lurer på hvordan den hadde sett ut på 38"...
Enn ein bitteliten søt 35"

Hehe, tviler MEGET sterkt på at kjærringa vil godta det...