Etter krass kritikk fra knixen om at bildene mine sugde rompe så dro jeg i dag ens erend ut for å ta noen bilder.
Hadde med speil refleks, men siden min bedre halvdel ikkje alltid klarer å skru dette av måtte jeg klare meg med eit vanlig kompakt kamera.
det er uanz 100x bedre en iphone kamera!
konsentrerer meg i hovudsak om å få bilen teknisk tip topp no da! Lakker den rescu green rett over jul tenker jeg... tok en bonk i dag og da... men bare noe småtteri.. og så er det greit at den kvite fyller grunninga er samme farge som bilen... hehe
klistra og eit dunlop merke over så dere er god om dere ser ka side det e på..
blanda og samme farge som ome demperene og mala kalipterene framme med den lakken..
samt litt pynt på frihjuls innkoblingen...
Blei jo som å kjøre en ny bil med 2" ome hevesett og nitro shock dempere..
enda jeg bare har fått dei bake.. er vel 2 uker til dei framme kommer.. da blir den nok enda bedre!
Må si det heve settet er dyrt.. men det er jammen meg vert kvar ei krone! bilen blei jo mye bedre å kjøre på veien og!

- jepp2.jpg (162.72 KiB) Vist 2688 ganger

- jepp.jpg (152.09 KiB) Vist 2688 ganger

- jepp3.jpg (188.36 KiB) Vist 2688 ganger

- jepp4.jpg (162.78 KiB) Vist 2688 ganger
Så hva syns dere om bilen sålangt...
Måtte nedom jobb no å sveise meg nytt eksos anlegg fra potta og bak.. kom meg ikkje opp ein bakke og da jeg rygga nedigjen huka nok eksosen i jørma og blei bøyd frammover.. men no er ikkje lenger eksoshalen det bakerste på bilen..blei no en grei avslutning ditta..

- eksos..jpg (91.3 KiB) Vist 2685 ganger