Håvard's 40 garasje
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: Håvard's 40 garasje
Fint , haster ikke . Tenkte å kjøpe ny toppdeksel-pakning først før jeg tar det av . Regner med toyota har til en rimelig penge 

Bård - Tlf.97618988
Det skal i teorien ikke være nødvendig, det er ei sånn pakning som skal være til å ta av og på flere ganger. Gikk bra med mitt deksel, men det kan vel variere litt skulle man tro..
- offroadguru Solli
- Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
- Lokasjon: Hauge i Dalane
Synd du selger 45en, så virkelig frem til det prosjektet 

Ikke bekymre deg for å ta det dekselet av. Spray litt 556/wd40 rundt pakningen en stund i forveien så er du sikker på at den slipper stålet og er myk og fin. Jeg holder en knapp på at den er myk og fin som den er, den lever i veivhusdamp og oljesplæsj.baardlie skrev:Fint , haster ikke . Tenkte å kjøpe ny toppdeksel-pakning først før jeg tar det av . Regner med toyota har til en rimelig penge
Jeg kjøpte ny av ren impuls, men det var overhode ikke nødvendig. Billig var den heller ikke.
Jeg er forsåvdt enig i detoffroadguru Solli skrev:Synd du selger 45en, så virkelig frem til det prosjektet

Det kjipeste er at i dag fikk jeg vite at verkstedet mitt skal rives i slutten av Mars 2010..
Neinei...trasig... er vel ikke barebare å kommer over noe bra igjen...håvard skrev: Det kjipeste er at i dag fikk jeg vite at verkstedet mitt skal rives i slutten av Mars 2010..
Kan lagre et par biler for deg om det skulle bli problemer....... drøy time fra tigerstaden.Åssen var det med den ventiljusteringsrekkefølgen ?håvard skrev:Jeg er forsåvdt enig i detoffroadguru Solli skrev:Synd du selger 45en, så virkelig frem til det prosjektetMen har tenkt på det en stund nå, og TTT.
Det kjipeste er at i dag fikk jeg vite at verkstedet mitt skal rives i slutten av Mars 2010..
Bård - Tlf.97618988
Uff, jeg var utom garasjen for å hente noe nå. Jeg glemte boka.
Du må være forsiktig med å tilby meg lagrinsplass, det kan skje
Jeg er veldig takknemmelig for et sånt tilbud! Jeg leter etter nytt verksted f.o.m. nå så får vi se hvordan det går..
Du må være forsiktig med å tilby meg lagrinsplass, det kan skje

Går bra det , tar det ved anledninghåvard skrev:Uff, jeg var utom garasjen for å hente noe nå. Jeg glemte boka.
Du må være forsiktig med å tilby meg lagrinsplass, det kan skjeJeg er veldig takknemmelig for et sånt tilbud! Jeg leter etter nytt verksted f.o.m. nå så får vi se hvordan det går..

Bård - Tlf.97618988
- StianHdj80
- Ble med: fre mar 20, 2009 11:11 pm
- Lokasjon: Hønemyr, Vest-agder
Hvor kjøpte du dynamat isolasjon?
Stian
Hdj80
ex: 80, 90, 100(aut 05, oddekalv edition)
LC 70 x2
100 AT35 manuell , gturbo, gmodule, PDI i tercooler. 3"eksos
Hilux d-cab 14 mod
can am 1000 Maverick Sport
can am 1000
bombardier 400
volvo 240
Jada har en Skoda å....
Hdj80
ex: 80, 90, 100(aut 05, oddekalv edition)
LC 70 x2
100 AT35 manuell , gturbo, gmodule, PDI i tercooler. 3"eksos
Hilux d-cab 14 mod
can am 1000 Maverick Sport
can am 1000
bombardier 400
volvo 240
Jada har en Skoda å....
I Nord Amerika som det heter. Helt meningsløst dyrt her i Norge. summitracing.comrustbjønn skrev:Hvor kjøpte du dynamat isolasjon?
Husker du hva frakten kom på Håvard?
LC 90 1997 mod
Hilux 94 mod Double cab - solgt
Defender 90 PU - Solgt
Hilux 94 mod Double cab - solgt
Defender 90 PU - Solgt
1500 for ganske mange plater ink moms. Bestilte plater for litt over 3000,-
Da har jeg kjøpt verdens lengste HiLux igjen. Stygg, ja ganske, men får man noe mer praktisk enn dette som "support vehicle"? Neppe!
- knut eivind
- Ble med: fre sep 01, 2006 7:02 am
- Lokasjon: Gjøvik
bilds please.håvard skrev:Da har jeg kjøpt verdens lengste HiLux igjen. Stygg, ja ganske, men får man noe mer praktisk enn dette som "support vehicle"? Neppe!
knut eivind skogen tlf. 95287o82
Da er nybilen i hus. Hadde en slik DCab for noen år siden, det er vel den beste bilen jeg noen gang har hatt.. Litt lang, men da er det også plass til masse.
DCabene er plaget med rust rett ved bakhjulet, så da er det sveising på gang og voldsomme mengder "dunder grunning"..

DCabene er plaget med rust rett ved bakhjulet, så da er det sveising på gang og voldsomme mengder "dunder grunning"..

bra jobba håvard! Skulle gjerne sagt "FLOTT" bil, men jeg sier praktisk bil i stedet... 

Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."
Et gammelt jungelord
Et gammelt jungelord

- Toy_Roller
- Ble med: fre jun 26, 2009 8:30 pm
- Lokasjon: Ålesund
denne er vel nesten så lang at man kan lage 6x6 ut av den... men ja blir nok en meget go bruks bil.. for den er vel ikkje all verden i skogen pga overheng osv? 

Nei nei nei, denne skal ikke i skogen
Men hvis man absolutt vil så er det ikke store jobben å korte inn planet (glassfiberplan), men da blir det jo mindre plass igjen da..