nå logres det her... Tror de dekkene og felgene kommer til å gi heelt rått stuk!
35" er passelig proposjonelt, og nok til det aller meste, som du sier.
Kjøpte dekka hos Steinar Stolen, har handla mye Amcar deler fra de før- husker ikke hva du tipsa om jeg DEA? Det var kanskje sstolen?
Jeg tipper en 5er på at de ikke går på bilen, så må vel opp på BG og hente no spacere, men må teste først.
Update!
Ja da var tre av felgene skadet, den ene var tom. sprekt... Jeg er sjeleglad for at jeg kjøpte det gjennom forhandler.. De ringte meg isted, før jeg fikk sett de selv. De fortalte om skaden og at de allerede har bestillt 3 nye med flyfrakt.
Jepp...det er risikoen ved å bestille selv. Har også hatt liknende erfaringer...men da ved egenimport. Frem til Norge så har det vært flere befraktere...og alle skylder på alle når det er skadet forsendelse...og man kommer som regel ingen vei med det...iallefall greide ikke jeg det...og det blir fort dyrt!
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt 85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt
ok priser har de også, jeg har bare handla 4 dekk totalt derfra men ser ingen grunn til og handle andre steder, men jeg ringer først bgnor tilfelle de har tinga på lager
Sweet Håvard! Må ta dette i nærmere øyensyn ved anledning....
var ikke dette ekte beadlocks? i tilfelle tror jeg ikke de vet hvor mye jobb det er å montere... BGnor skulle ha 7000,- bare i montering for mine, de fikk IKKE jobben!
Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."
Prøvde felgene isted (uten dekk). Må ha en ørliten spacer. Det holdt NESTEN med 6mm spacer. Skal se hvor liten spacer jeg får tak i (sånn med bolter).
Trur kanskje går på en 60.