Per Viggo er vel da Norges mest bortskjemte, som fikk en 100 av sin kompis, eller hva..
Fikk og fikk Forhandilingene var meget kort og presis: Mads fikk en bøtte med penger av meg og jeg fikk "Norges raskeste Land Cruiser 2010" av ham
Her i familien er alle super fornøyd med "ny bilen"
105 er finfin. Ikke noe optimistisk på å skaffetilsvarende på at. Synd for meg. 80n får holde enn så lenge blir bare mer glad i den. Men da får jeg kikke på en 70 pu. Har ikke nummerene helt på stell. 4,2 må det jo være.
Lykke til
Vi er tilbake igjen etter en både koselig og morsom dag ute hos Helge og familien hans.
Der fikk vi både testet ATVen på isen og jeg fikk testet litt sperrer etc på 105en.
Jeg vil henge meg på og si tusen takk for en kjempefin dag til Helge, Elisabeth, Eva og Petter. Snakk om luksusdag med 4-hjulstrekkerleking både på land og til vanns (riktignok frossent for anledningen) og med lørdagsgrøt og kaffe under opptiningsprosessen! Das Ding für mich, kann man schon sagen!! Vi ses kansksje på mandag på Mormor Dimple?
Hilsen Aarid
som vil ha Land-Cruiser når hun blir stor.
Hvis jeg har et nyttårs ønske så er det å få litt fart på denne garasjen.
1, HJ45 på veien ferdig lakert i 2011
2, Få hjem den nye kalesjen som ligger i Minnesota til "Lille MY"
3, Kjøre HZJ105
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt 85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt
Mads skrev:Hvis jeg har et nyttårs ønske så er det å få litt fart på denne garasjen.
1, HJ45 på veien ferdig lakert i 2011
2, Få hjem den nye kalesjen som ligger i Minnesota til "Lille MY"
3, Kjøre HZJ105
Ønsker dere alle et Godt Nytt År.
Godt Nyttår til deg og dine , veeldig fin samling i garasjen din nå...... Lurer på den 40-kalesjen , var den ny eller er den en brukt ? Om den er brukt er det da mulig å få tatt mål både av kalesje og stenger når du får den i hus ? Er den ny er den vel bare ei adresse unna ? Synes den ser mye bedre ut enn de fra Besttop .