Ser ut som Parabolic suspension ikke har på lager for tiden. Og i norge er de vist laaang leverings tid på OME. Får event sjekke med Danmark.
Jo æ kan ta bilde og sende når æ kommer hjem. om en god uke
Slik blir den med OME fjærer og 255/85*16 BFG Mud dekk.
Heavy duty bakfjærer. Kjøpte også heavy duty framfjærer, men tok ut ett blad for å få medium fjærer.
Passe høy, bra fjæringskomfort. Men den siger ganske mye bak når du laster opp litt. Har hatt disse fjærene mange år nå, og bilen har virkelig blitt brukt til lastebil. Men fjærene har ikke seget eller knekt ennå.
Har sett det er positive tilbakemeldinger med Parabolics for 75, men jeg prøvde det på FJ40'en min og det var katastrofalt dårlige greier. Kunne like gjerne sveist på en H-bjelke!
skeptisk skrev:Ser ut som Parabolic suspension ikke har på lager for tiden. Og i norge er de vist laaang leverings tid på OME. Får event sjekke med Danmark.
Jo æ kan ta bilde og sende når æ kommer hjem. om en god uke
Pratet med noen tyskere som kjører med parabolik fjærer. De var vistnok ok, men de hadde dårlig laste evne.
Dag Einar skrev:Har du mulighet til å ta bilde av innfestningen foran på bakfjærene dine og sende de til meg?
Har en tanke om at jeg har 75 ramme på min HJ45...
Hehe, nei det har du ikke Dag Einar. T.o.m. rammenummeret ditt begyner på HJ45!
ja, men skiltan kan ikke hentes før tidligest i mårra. De var masse papir arb for BT. Alt måtte legges inn for hand, sia bilen ikke va typegodkjent i norge.
Jeg tror jeg akkurat for felger før Sætermoen, det blir på nippet.... de kommer til Norge i dag... De tenkte asfalt dekkene tror jeg ike jeg får (jævla streik) så det blir å kjøre med offroad dekk nedover håper jeg. Kriseløsningen er å plukke av 33" av 60'en. Når starter du nedover ?
ikke sikker enda. men regner med at de blir på fredag rundt 13-14. Venter på o-ringer og pakninger til diesel pumpa. Hadde vært greit å byttet dem før man starter.