Orginal vinsjbil så får ikke kjeft pga vinsjen som stikker ut i front, hadde sikkert blitt krøll å sett over på andre ramma og Rune som hadde den før har godkejnningspapier på det meste uten å ha godkjent det så regner med å få iallefall OME settet i vognkort, står nr og slikt stempla på fjørene eller er det klistrelapper? har ikke sett no på fjærene men ser jo det er OME sine smørbare sjakler og dempere... men må vel nesten finne nr på dem for å få det godkjent... har også papir på bodyliften, turbogodkjenning (12H da vel å merke) men da må eg ha hj61 akslinger/bremser, hva er forskjellen på bremsene?

hj60 bremsene er jo godkjent for 3500kg hengervekt så er jo ganske heftige slik dem er..? og litt anna smått av papier som ligger på regnr men ikke er godkjent enda som dekk, 31" ... sku gjerne hatt større om noen veit hvordan eg skal gå fram?
bytting av bunnpanne for å få panne med retur til olje fra turbo

monterte bedre clutch og lager i bakkant av veiv.. så fikk plassert i motor og girkasse

travers kran i taket er kun i andre løpet i garasjen og begge bukkene der var opptatt så da blei det litt eksra med å få svingt inn karros dit og ramme innunder men det gikk

blir svær

karroseriet og ramma blir sandblåst og lakkert før eu regner eg med, vil ha ørkenbeige farga på den som kom på noen orginalt

grei forskjell

planen nå frammover er å montere alt til motor, en knekt bolt til eksos som må ut så er det på med turbo og lage eksosanlegg, få motor til å gå, tilpasse så eg får flytta over kompressor og alt til sperrene, flytte over brakett for vinsjspaken på karroseri, så må eg gå over bremsene og kjøpe nye bolter til rammefestene... nok å drive med frammover