knut e skrev:se der ja noen fler som gjør det etter min mening, men da jeg lagde kom jeg ikke på at det var mulig og feste under rammevangene
Hei.. Syntes det var greit å feste den under ramma. Det er jo 8 ferdige skruehull der. 6 av dem er med gjenger så dette var greit. Bare å tilpasse hulla i festeplata.
Jeg har gjort det samme med vinsjfeste, men har måtte forsterket med 2 braketter på innsiden bakerst som er sveiset fast i plata og skrudd fast i ramma.
Uten de så jeg bevegelse i plata når jeg vinsjet bilen. ( 6 mm stål )
Kan være greit å se etter de første gangene du vinsjer at ikke plata krenger!
Sindre Snippen
LandCruiser LJ 70
Beste middelet mot rust ? Vinkelsliper og sveiseapparat
Begynner å hjelpe på med snøen her nå. Snart kommer jeg til på delebilen så jeg blir kvitt litt "skruabstinenser". Gleder meg til å montere nesten strøkne bakdører ... Og til 17.mai , kalesje Har kjøpt en plastgarasje som jeg skal ha over delebilen når det blir bart. Var på eu med 90`n igår, NULL HULL Bra den ikke er ei dame
knut e skrev:ikke dumt, nå kan jo bilen brukes skikkelig som cabriolet, er skikkelig stas med lc uten tak
Har vært skikkelig ålreit med cab noen dager nå.. Morsomt å se at folk langs veien kikker litt også
joa er stas det sålenge man unngår forståsegpåere som har sett bilen og kommer løpende og forteller voldsomme foredrag om landroveren og willysen som en har og da de tilslutt hører det er en toyota vet alt om den også,.... tror de selv iallefall.
Ja ja, da ble 73`n solgt Syntes det var en kjempetøff og morsom bil, men det ble litt trangt om plassen. Bikkebur, barnevogn og bagasje tar mye plass. Har fortsatt delebilen min som jeg kan gå å kikke litt på da. Skal ha igjen Cruiser med 4 dører og stort bagasjerom. Heller mot HJ60. Får se hva som dukker opp.
Senest rettet af JensP fre okt 17, 2008 10:44 pm, rettet i alt 1 gang.
Hallois, Hatt bilen i akkurat ett døgn nå og er kjempefonøyd, feirer nybilkjøpet med fint kjøpebrennevin nå:) Fått støvsugd og shaina bilen både innvenig og utvendig, planlegger allerede luftsperre og litt større hjul:) skal ta godt vare på bilen skal du se. Håper vi snakkes senere på evt. treff:)
Jenssen skrev:Hallois, Hatt bilen i akkurat ett døgn nå og er kjempefonøyd, feirer nybilkjøpet med fint kjøpebrennevin nå:) Fått støvsugd og shaina bilen både innvenig og utvendig, planlegger allerede luftsperre og litt større hjul:) skal ta godt vare på bilen skal du se. Håper vi snakkes senere på evt. treff:)
Bra du er fonøyd Likte bilen veldig godt jeg oxo. Gled deg til våren og kalesjemontering
Grattis med "ny" finnmarksregistrert 60! Hvordan er den for rust??
RIngte du meg ang 60`n min?
Treffes som regel på 930 82 756
1984/89 Toyota LandCruiser HJ61 SPOA
2001 Toytota LandCruiser 100 AT35 Solgt 85 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
87 Toyota LandCruiser HJ60 Solgt
81 Toyota LandCruiser BJ42 Solgt
82 Toyota Hilux MK1 Solgt