Joda, fronten er pen, men bakenden (for å sitere ein kompis av meg) ser ut som den har fått baklyktene frå LEGO. I tillegg likar eg ikkje den kromma lista som er over skiltet, som har hoggtenner. Støtfangeren bak lignar på rompa til ei toogførtiåring som har fødet 7 unger. Bra de har gått vekk fra å ha dørskjørt og skjermutbyggera på desse bilane
Når eg ser denne videoen her, så skjønner eg også at her er folk som ikkje syns 120 er so spesielt fin
Om bildene stemmer, synes jeg Toyota skuffer her. Baklyktene ser jo helt jævlig ut, rett og slett. Den med LEGo var jaggu passende, hehe. Samtidig synes jeg den virker mindre robust enn 120, og dekkene og felgene er alt for små i forhold til hjulbuen. Virker som Toyota heller mer mot RAV4. Altfor lite offroad-preg originalt, men heldigvis går det jo an å gjøre noe med.
Glad for at jeg har 120, og den kommer jeg til å beholde lenge. For den nye 120 er i alle fall ingen ting å rope hurra for eller bytte ut den (nå snart) "gamle" med!
* Svært skuffet over Toyota Norge AS' håndtering av dyseproblematikken på LC120.
* Anbefaler ikke Toyota Ålesunds (Brages) grunnet ansvarsfraskrivelse i denne sammenheng. * Har du en 2005/06-modell, få sjekket/byttet dyser på bilen din så fort du kan!