Det kan jeg finne til deg. Merka faktisk god forskjell. Men nå var det gammelt å da, det jeg bytta. Men 60 har virka litt tung på gassen syntes jeg. Måtte gi en del før jeg fikk motor respons. Og det er totalt forandret. Det reagerer med en gang og den jobber seg mye lettere opp på turtallet.
Jeg har alltid syntes den har vært treig på gass responsen. Skal si det vart forskjell, virker som den lettere holder momentet i motoren og trenger ikke å mate så mye med gass pedalen for å oppnå samme resultat.
På tide å oppdatere. Har ikke fått tid å sitte så mye med dataen i det siste.
Men har fått i ny spiller, pyntet på kufangeren og hentet noen deler i Tønsberg, hos Eivind(Eivind03)
Vedlagte filer
Ut med den gamle
IMG_0308.jpg (278.12 KiB) Vist 4874 ganger
Inn med ny og fått en til omformer slik at minne er oppe å går i spilleren :)
Nå har det vært lite som har skjedd med bilen i det siste. Har bestilt time nå på å få overhalt dysene. Skal hente noen deler på Toyota neste uke. Og så har jeg gjort litt med rust i dag.
Vedlagte filer
Fikk kikka litt på tak rusta. Ikke bra dette her
IMG_0433.jpg (391.08 KiB) Vist 4720 ganger
Slipe bort den orginale, og ikke minst elendige kitten som er brukt. En del graps ble det
IMG_0436.jpg (555.69 KiB) Vist 4720 ganger
herlig masse
IMG_0438.jpg (435.02 KiB) Vist 4720 ganger
Mye kjeks
IMG_0439.jpg (329.75 KiB) Vist 4720 ganger
Fjerne mest mulig, uten å lage for mye arbeid ut av det. Smøre inn med rust omdanner først
Vi var på ferie, på vei hjem til Lofthus. (uten 60) Da kom vi bak to flotte biler. Jeg kjørte forbi den ene og la meg fint imellom , og følte meg hjemme. Der holdt jeg meg til vi måtte kjøre av.http://www.youtube.com/watch?v=yrFkt7zzm94
Jeg ville ikke sveise på taket. Veldig tynt og vanskelig å få det til å holde rusta i sjakk etter ny sveis. Så jeg skar ut og limte på plass igjen. Fuget også mellom inner tak og ytter tak, for at det skal bli like stivt, eller enda mbedre enn orginalt. Det er jo punkt fugt fra fabrikk. Dette er enten for å stive av eller bare montering hjelt før punkt sveising. Jeg behandla området godt, og hermetiserte det så godt som overhodet mulig. skal ikke komme mye rust der før bilen er runda 1mill.