Bårds150+mange flereLC garasje
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
yess, det ble "rett" i mine øyne!
Håper du ikke tok bremserøret når du trengte det som mest... det gjorde jeg da jeg sto halvveis i en 45 graders motbakke, med grøft nedenfor...usj, vrei eksosanlegget fram under bakalslingen så det putra under førerdøra. Skifta da ALLE bremserørene, er potensielle troll det der på gamle toyotaer! (var på en 4runner)
Håper du ikke tok bremserøret når du trengte det som mest... det gjorde jeg da jeg sto halvveis i en 45 graders motbakke, med grøft nedenfor...usj, vrei eksosanlegget fram under bakalslingen så det putra under førerdøra. Skifta da ALLE bremserørene, er potensielle troll det der på gamle toyotaer! (var på en 4runner)
Nei heldigvis skjedde det da jeg prøvde å løsne lasteventilen m hammer og skrutrekker4Springar skrev:yess, det ble "rett" i mine øyne!

Bård - Tlf.97618988
BJ42
Litt oppdatering : nye bremserør+lasteventil , ny bakre eksos og ny handbrekkwire . Var heldig å få kjøpt en brukt soft-top som var hel og fin , manglet bare bøylen til å stramme opp på høyre side . Ble en løsning m rør fra et havarert party-telt , gjør nytten foreløpig d 

- Vedlagte filer
-
- DSC_2325.JPG (50.8 KiB) Vist 7213 ganger
-
- DSC_2320.JPG (42.21 KiB) Vist 7213 ganger
Senest rettet af baardlie man jul 06, 2009 8:23 am, rettet i alt 1 gang.
Bård - Tlf.97618988
Re: Bård.s VX120 og BJ42
Skjer litt her også , leide prøveskilt å kjørte vel ca 25 mil m 42-n i helga
Har fått nye framskjermer i hus , hadde de faktisk hos Veng ! Takk til Tom Runar som ordnet det
Skal til Allan i Aalborg å hente resten av sveisedelene jeg trenger bare jeg får tid !!! Ellers har det blitt nye bakfangere og den orginale arbeidslampa som det er kontakt til i hanskerommet , takk til Ronny som hadde delenr til dette
og seter fra lj70 , utrolig mye bedre å sitte i !! løftet ca 6 cm i forhold til orginalt .

- Vedlagte filer
-
- skjermer 001.jpg (277.81 KiB) Vist 6806 ganger
-
- DSC_2606.JPG (250.84 KiB) Vist 6806 ganger
Senest rettet af baardlie tir jul 26, 2011 6:21 am, rettet i alt 1 gang.
Bård - Tlf.97618988
Dette blir jo flott. Hvem er det du kjøper deler av i Ålborg?
Og en ting til: husk å prøvemontere/tilpasse skjermene før du lakker de! Jeg kjøpte også slike, og ble litt forbanna når jeg måtte begynne å bøye på de nylakka skjermene
Og en ting til: husk å prøvemontere/tilpasse skjermene før du lakker de! Jeg kjøpte også slike, og ble litt forbanna når jeg måtte begynne å bøye på de nylakka skjermene

Jarle
De ser da dønn like ut , men er jo mye greiere å forandre de før de er lakkert .Takk for tipset ! Står at de er til fj og hj 45,mulig det er forskjell ?? Det er all-offroad.dk som har sveisedelene , har ikke noe erfaring m disse men helt umulige ser de ikke ut til å væreJarle skrev:Dette blir jo flott. Hvem er det du kjøper deler av i Ålborg?

Bård - Tlf.97618988
Mine skjermer så også bra ut, så de ble lakkert uten å sjekke. Men det ble en del tilpasning etterpå, for passformen var ikke noe å skryte av.
Jarle
Jeg har handlet litt med Allan og delene passet fint.
Jeg skal nok ha litt deler av han etter hvert.
Må bare få litt orden på det mekaniske først

Mads
HZJ105GX
Alle familier burde ha minst en Landcruiser...
Min Garasje.
http://nlck.no/forum/viewtopic.php?p=49586#49586
HZJ105GX
Min Garasje.
Uff , hadde håpet å få tatt en tur denne uka men rekker det ikke nå heller........Mads skrev:Jeg har handlet litt med Allan og delene passet fint.

Bård - Tlf.97618988
Joda bilder kommer litt etter hvert.
Må bare se litt og finne ut av tilstanden først
Må bare se litt og finne ut av tilstanden først

Mads
HZJ105GX
Min Garasje.
HZJ105GX
Min Garasje.
Mitt 1.kjøp på e-bay ramla ned i postkassa idag
7.50 euro

- Vedlagte filer
-
- nøkkel.jpg (93.83 KiB) Vist 6632 ganger
Bård - Tlf.97618988
Slik ble den med 7.50-16 hjul , ble veldig orginal-look
Akkurat det jeg var ute etter . Betydelig lettere på rattet ble den å ettersom servo fortsatt mangler 

- Vedlagte filer
-
- DSC_2636.JPG (294 KiB) Vist 6597 ganger
-
- Bilde085.jpg (250.58 KiB) Vist 6543 ganger
Bård - Tlf.97618988
Siste toyota-tilskudd i familien , 95 corolla 2l diesel eu godkjent idag
Bileierinnen får førerkort 1.uka i november så da får den nok kjørt seg.........å gamlingane (flere)søvnløse netter
Fant igjen ei minnebrikke med bilder fra tur til USA i 2008 hvor jeg traff på denne flotte 62-n og en hyggelig eier som syntes det var artig å prate bil , skulle bare ønske den hadde diesel-motor sa han (literprisen var vel ca 5 kr da
)

- Vedlagte filer
-
- Bilde095.jpg (158.69 KiB) Vist 6543 ganger
-
- Bilde054.jpg (152.07 KiB) Vist 6543 ganger
-
- Bilde055.jpg (163.86 KiB) Vist 6543 ganger
Bård - Tlf.97618988
- Ole Kristian
- Ble med: tir nov 01, 2005 8:21 pm
- Lokasjon: Nord Odal
- Kontakt:
baardlie skrev:Siste toyota-tilskudd i familien , 95 corolla 2l diesel eu godkjent idagBileierinnen får førerkort 1.uka i november så da får den nok kjørt seg.........å gamlingane (flere)søvnløse netter
Fant igjen ei minnebrikke med bilder fra tur til USA i 2008 hvor jeg traff på denne flotte 62-n og en hyggelig eier som syntes det var artig å prate bil , skulle bare ønske den hadde diesel-motor sa han (literprisen var vel ca 5 kr da
)
Hei!! Gamle Corollaen til min kone jo!!? Og Muttern hadde den før det. Og før det var den dem. vogn på Toyota på Kongsvinger. Utrolig god bil, men ganske bråkete inni.
- Vedlagte filer
-
- Hilux, Corolla D & Camry.JPG (603.51 KiB) Vist 6523 ganger
Ole Kr. hadde i gamle dager: Mazda B2600
Ole Kr. hadde for lenge siden: Jeep Cherokee
Ole Kr. hadde nylig: '98 Hilux
Ole Kr. har nå: '82 Hilux og '80 HJ45 pickup.
Menn uten pickup - er direkte stygt!
- specialops
- Ble med: tir nov 04, 2008 8:35 pm
- Lokasjon: Rogaland
- Kontakt:
hei,
fin den 40¨tien, skal den forbli orginal, eller skal du heve den og ha på 33 el 35 feks, eg like de best slik...
maila me han selgeren du henat bilen av, hyggelig kar, hadde ingenting på gang han med 40 da nu..
fin den 40¨tien, skal den forbli orginal, eller skal du heve den og ha på 33 el 35 feks, eg like de best slik...
maila me han selgeren du henat bilen av, hyggelig kar, hadde ingenting på gang han med 40 da nu..
Ja verden er ikke storOle Kristian skrev:baardlie skrev:Siste toyota-tilskudd i familien , 95 corolla 2l diesel eu godkjent idagBileierinnen får førerkort 1.uka i november så da får den nok kjørt seg.........å gamlingane (flere)søvnløse netter
)
Hei!! Gamle Corollaen til min kone jo!!? Og Muttern hadde den før det. Og før det var den dem. vogn på Toyota på Kongsvinger. Utrolig god bil, men ganske bråkete inni.

Bård - Tlf.97618988
Blir nok forholdsvis orginal , liker det best jeg . Kanskje et par tommer heving , vi får sespecialops skrev:hei,

Bård - Tlf.97618988