Uansett. Er nok mer imponert av jobben du har gjort på 60en nå som jeg skjønner hva det innebærer. Den lux'en din har en fin tid foran seg tror jeg

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Håper du mener -25 for + passer vel ikke på 60'nmarting skrev:.
Nå skal jeg sette 32" dekka mine på et sett med 7,5" brede alu-felger med +25 utpress ! Det tror jeg blir snasent...og maler de selvsagt svarte
Skulle ikke forundre meg om PLUSS 25 UTpress blir veldig likt MINUS 25 INNpress. Tenker bare litt matematikk her.JanK 55 skrev:Håper du mener -25 for + passer vel ikke på 60'nmarting skrev:.
Nå skal jeg sette 32" dekka mine på et sett med 7,5" brede alu-felger med +25 utpress ! Det tror jeg blir snasent...og maler de selvsagt svarteGjør seg med svarte da.
marting skrev:Joda.. dårlig formulert av meg gitt.. de bygger utover ja altså ET-25Da er vi enige
![]()
Og RN36 blir hentet i Hardanger i kveld ! Da bør den være trygt i tunet i løpet av helga hvertfall ..juhu !Skjønner du er spent ja
Da er det bare å bygge hønsehus, flytte gjerder, fjærne to store graner, lage kjøkkenhage, plante frukttrær, male huset og litt annet småtteri...SÅ skal vi lage fin luxDu glemte bleieskift arbeidet
![]()
håvard skrev:Bensin lukter godt. Putt nedi en blodtrimma 22R motor så trur jeg du endrer mening
Grattis!!marting skrev:Oh-yeah ! Da er RN36 på plass her hos meg.. Omtrent så rusten som jeg hadde forventet, dvs. ganske råtten en del stederHar foreløbig kun funnet ett lite hull i ramma.. får ikke så mange ekstra pulsslag av det.
Det dummeste med bilen er at noen har satt i takluke en gang på 80 tallet..meget stygt fuga fast og fæle greier..må nok prøve å fjærne den og lappe igjen hullet.![]()
Også bensin da gitt..hmmfr..blir vel å få den i fin stand som den er, men ikke så sikker på at jeg gidder sånt forgassermøkk i lengden..hosthostpruttprutt. det blir liksom bare feil.... vil nok helst bytte til en injection-motor, eller nyere diesel, etterhvert.
Hjertelig tusen takk til Lars S som ordna med frakt fra hardanger og helt hjem til døra ! Hadde alle vært så hjelpsomme som Lars så kunne jeg bare ha sitti i en lenestol å fått alt i fanget![]()
Skal legge ut noen bilder, må bare finne et program for å lage de mindre først..forumet har jo blitt så jæ.... gnien på bildestorleiken