Exposed, man vet ikke på hvor dypt vann man er før man oppdager det selv, og da er det som oftest for sent

Den turboen skal bare fungere på et vis. Tror jeg har bestemt meg for å lage en adapter for å løfte turboen opp og fram. Det medfører endel sveising av rør, men jeg har en bra feeling likevel. Meen, det spørs hvem av oss som får ting til å funke først av oss. Vi får ta en rånerunde rundt på løkka når vi begge har fått fungerende propeller
Martin, blir ikke vannet som står i mot turboen kokvarmt om man blender retur? skjønner ikke dette jeg. Satser på å ta vann både inn og ut fra slangene på toppen som går hhv til/fra varmeapparatet. Er vel ikke så sykt høyt trykk at det ikke holder med no litt kraftige t-stykker med tilsvarende klemmer håper jeg. Bør være greit å finne deler til det også.
Oljeslangen skjønte jeg plutselig poenget med, og trenger bare en passende banjobolt for å ta ut olje fra oljetrykksvakten. Bare finne gjengene på banjobolten så kan vel ikke det være så ille å skaffe heller.
Handleliste:
- T-stykke, vakuum, WG, ea1
- T-stykke, kjølevæske, ea2
- Slangestump, kjølevæske, ca 40cm, ea2
- Banjobolt, oljetilførsel, ea1
- Skiver, banjobolt, ea2
- Rørstuss for returolje, ea2
- Slange, oljedamp, ea1
- Eksos, potte, 3", ea1
- Eksos, mellomrør, 3", ea1
- Eksos, bakakselrør, 3", ea1
- Eksos, downpipeopplegg, 3", ea1