Ok, dette var det beste jeg fikk til i fartaFrode Hultgren skrev:Regnet med et lite bilde hvor du sitter å koser med turboen i sofaen egentlig![]()
Dette blir gøy

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Ok, dette var det beste jeg fikk til i fartaFrode Hultgren skrev:Regnet med et lite bilde hvor du sitter å koser med turboen i sofaen egentlig![]()
Dette blir gøy
Det kunne jeg gjort, hadde det ikke vært for at økonomien begrenser investeringene. Har lyst, men lommeboka sier foreløpig nei.Frode Hultgren skrev:StiligDa er du kommet godt igang
Det blir vel cooler snart også nå da?
SverreS skrev:He he blir sånn plystre bil til deg nå........Stilig
Joda, er kjempefornøyd med bilen, og etter stressvifta ble montert ble det moro å kjøre forbi ogsåtoddi skrev:Tatt en del tid før jeg har lest i garasjen din. Men 75èn må jo være den ultimate arbeidsbilen i norge, eller 78 eller 79 da. Men det er jo så ren spikka mekanikk som det går ann. Er du fornøyd??
Mads skrev:Stilig
Takk skal dere ha begge to.FJ45 skrev:Flott opplegg. Ser vi har hatt samme ide når det gjelder logo på baklemmet. Måtte ha noe annet enn Toyota på min forrige 75.
Lykke til videre.
Samme fyren som jeg kjøpte av.FJ45 skrev:Jeg har brukt dette firmaet. Og de har laget ulike størrelser på forespørsel. http://stores.ebay.com/virginracer-europe
Hilsen
Henning
Neida, Ic'en står godt montert i Trondheim enda. Hvis alt går etter planen får jeg den på neste samling i Trøndergarasjen.JanP skrev:Den logoen passer bilen perfekt, når du først skulle ha et emblem/merke.
Har du fått på plass IC'n da eller er det et helgeprosjekt?