Tøff bil det der.. 200 må nesten ha 35" for å se kul ut.. Har dagdrømt litt om denne sjøl
Men denne bilen har ligget på Finn i lange tider..minst 6 mnd.. litt merkelig det syns jeg. For det er vel den som lå ute med en uendelig lang annonsetekst? Du fikk vel en god deal ?!
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Den har fått litt shine siden jeg overtok den. Panserbeskytteren har fått skammesegplassen i garasjen, fæle greier. Ruter bak har fått solfilm. Vindusheisbrytere på førerdør var delvis defekt så de har blitt byttet ut. Nye sommerdekk på felg har ankommet fra Drammen, pro comp AT på standard AT felger i 17x10. Nytt taktrekk er på tur nordover. Smart Repair fikset 3 bittesmå bulker i går. Sommermatter (tøymatter) har den fått, samt en kjærkommen ny utgave av navigasjons-dvdene. Dette fikset muligheten til å endre/legge inn mål under kjøring. Har også fått byttet speedometer konverteren, dette var en garantisak fra AT. Det ble litt styr med mange besøk på verkstedet for å få det gjort, delvis Harila og delvis AT sin skyld. Men alt ok nå.
Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."
Den har fått litt shine siden jeg overtok den.Panserbeskytteren har fått skammesegplassen i garasjen, fæle greier.Ruter bak har fått solfilm. Vindusheisbrytere på førerdør var delvis defekt så de har blitt byttet ut. Nye sommerdekk på felg har ankommet fra Drammen, pro comp AT på standard AT felger i 17x10. Nytt taktrekk er på tur nordover. Smart Repair fikset 3 bittesmå bulker i går. Sommermatter (tøymatter) har den fått, samt en kjærkommen ny utgave av navigasjons-dvdene. Dette fikset muligheten til å endre/legge inn mål under kjøring. Har også fått byttet speedometer konverteren, dette var en garantisak fra AT. Det ble litt styr med mange besøk på verkstedet for å få det gjort, delvis Harila og delvis AT sin skyld. Men alt ok nå.
knixen wrote:Har vært på ferie med vogn, 5,5 tonn vogntog krever dieselen sin... Godt jeg holdt meg i nærområdet og kun kjørte 3700km...
Hvordan fungerer forbruksmåleren i denne bilen?
Nullstilles den etter hver tanking (siden det står "after refueling") eller kan du nullstille manuelt for f.eks en hel ferietur?
Tankmåleren nullstilles ved tanking, kan ikke endre det. Slurekassen er nok årsaken til at det dro unna på tanken, den er ikke omprogramert. Har en chip liggende som ikke er montert den heller.
Har bestilt takrails til den, overraskende billig faktisk. Under 6k ferdig montert hos Toyota. Monteres tirsdag. Skal få tatt noen bilder
Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."
Detta är en jävligt mustig bil måste jag säga. Meeeen med en biffig bumper, 35"+ hjul och ett par rejäla rocksliders så kan detta bli arvingen till Snövit om en sisådär 15 år .