Må vel bunne å bruke mig'n på mine private ting å ikke bære på jobb æi å, skal æi få gjort nå me biln

Å sånn btw, fangern din ble griserå! Jor sæi sånn sol vi snakka om i går, litt bredding

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
4Springar skrev:faen... der tok mig'en kveld. mulig likeretteren har tatt kveld. Noen som har peiling på slikt?
Er forresten enig i at fronten er fin nok uten brilla, at det hadde vært råere med en stinger...
men nå går funksjon forran utseende, orker ikke mose lys og alt anna der framme, er på siste settet mitt med blinkers.
Joda, hiliftfester er ikke dumt, men kvier meg litt for å anskaffe en...
Helt klart god beskyttelse... prøvde å bøye på den brilleramma med en jekk, ute på hjørnet. Den ga etter, men var skikkelig tungt på jekken. Kom tilbake til samme form når jeg slakka av jekken. Den besto altså testen!toddi skrev:Nice. Jeg Syntes det ble meget bra med briller jeg. Pluss at det beskytter godt i skauen. Hvist det er en endring du har gjort nå før de siste bildene så ser det i hvertfall bra ut nå. Og med briller etter min smak! Dobbel Nice
Ja, har fått jobba litt med denna 210 miggen no, syntes den e kjempefin, og har kontroll på den...Rukus skrev:Har du drept mig'n?!?!d e jo d kjæreste man har jo!!
førresten så bunne du jo å få bra dreis på den mig'n
![]()
Må vel bunne å bruke mig'n på mine private ting å ikke bære på jobb æi å, skal æi få gjort nå me bilntrur en stinger må tel på min, må bære leite fram et rør å bøye litt på....kor bi d av rørbøyern vi skulle handle Pål? :p
Ja, de orginalfestene i 10mm stål til hilux, sier litt om hvor solid fangeren er!Eivind37 skrev:Modd brilla til festene i fangeren..og lag stinger til samme festepunkter..og bytt utseende etter humør og smak...Den fangeren tåler alt tror jeg. Greier du å mose den..så skal jeg komme til Tromsø på gravøl....Noe av det mest solide konstruksjonsmessig jeg har sett i ettermarkedsdeler.
ARB fangeren til 40`n er også et monster..men denne er nok sterkere i konstruksjonen tror jeg.... ARB til 60 er en binders i forhold!
Har du originalfestene som skulle være til Lux`n og?...Holy shit!! Solide greier...
Joda, alt ordne seg vettu! blir spennanes med et 250 apparat... blir et migatronic. Proff som har brukt det, så regner med det skal duge.Steinar skrev:Det der ser jo meeeget bra ut Pål.......... synd med apparatet, men det ordner seg vel
Trikset er vel bare å svinge av på enhver avstikker jeg finner. Hogstområder osv, ingen bryr seg om noen har tatt en kosetur der!toddi skrev:Det var flotte bilder du har der. Så deilig ut, kruse i marka.
Den kommer virkelig til sin rett. På easy riding som dette kjører jeg stortsett bare 2wd i lavserie, bare inn med sperra når det kniper litt. hadde vært artig med rena, men må nok peise på her for å bli ferdig med det jeg skal før neste helg, Jeep Arctic Challenge! DET blir knalltreff, med midnight sun trophy!Toy_Roller skrev:Den turen der kunne jeg tenkt meg å blitt med på! Nydelige bilder av en rå bil!
Det er jo dette den er meint for!![]()
Du tar ikkje snar turen til rena i helga da????
"Walkabout likes this".ildhane skrev:jeg savner en "liker" knapp på forum, har ingen ting konstruktivt å bidra med, kun vil fortelle at jeg liker hva du driver med og det ser sabla bra ut.
Walkabout skrev:"Walkabout likes this".ildhane skrev:jeg savner en "liker" knapp på forum, har ingen ting konstruktivt å bidra med, kun vil fortelle at jeg liker hva du driver med og det ser sabla bra ut.