Da har jeg vært så gal å kjøpt meg en Lj 73. Langt i fra strøken, men gode muligheter for å få til noe bra! Ramma er det litt væl mye kjeks i bak på venstre side, så her må det kappes ut og sveises inn nytt. Frontrute ramma har marken oxo spist opp, men her var jeg så heldig at det fulgte med ei ramme som var fri for hull Ellers en masse små pirk som må fikses før eu. Det er byttet motor til en 2lt2 med diesel pumpe fra sugediesel. Ellers er det montert skjerm breddere. 2" OME hevesett på chassi og 2" på Kaross. Sitter 35 12,5-15 på nå men det følger med 38 15-15 om sommer.
Siden jeg er mitt i hus restaurering og mye jobbing kommer det ikke til å gå fort i denne garasjen. Første mål er å få godkjent bilen med OME sett og EU kontroll slik att jeg får bilen på vegen. Bilen har forøverig stått siden 09.
Kommentarer å tips motas med stor takk under veis... Kan vel si det slik att jeg lærer noe nytt hver gang jeg er inne på garasje siden og titter. Her er det mange som er utrolig dyktige på bil