Flott jobba! Godt å høre at det har hjulpet.
Det kan være at spissingen må finjusteres for at rattet skal bli 100% igjen.
Men du ser no hvor godt du treffer
Frank
Sendt fra min Commodore 64
Tung og treg styring i korte intervaller
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
-
- Innlegg: 82
- Ble med: ons jul 15, 2020 2:45 pm
- Lokasjon: Ålesund
Re: Tung og treg styring i korte intervaller
Får opp denne feilmeldingen når jeg kjører men regner med det er pga rattet er litt ute av posisjon. Kommer på over en viss hastighet. Noen som vet om ratt stillingen kan kalibreres? Syntes rattet står ganske beint da det i utgangspunktet sto litt for mye mot Høyre.
- Vedlagte filer
-
- Feilmelding
- 63CF968C-1300-4D2D-BFAA-2E9DFD6C9CA8.jpeg (81.36 KiB) Vist 4199 ganger
Re: Tung og treg styring i korte intervaller
Les av feilkoder med diagnose
Lc 120 GX TTE
Min garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=23334
Min garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=23334
-
- Innlegg: 82
- Ble med: ons jul 15, 2020 2:45 pm
- Lokasjon: Ålesund
Re: Tung og treg styring i korte intervaller
Kanskje du ikke slipper unna rekalibrering av gyro i rattet du også.
Sendt fra min Commodore 64
Sendt fra min Commodore 64
Re: Tung og treg styring i korte intervaller
Fikk justert rattet og feilmeldingen forsvant.
Syns fremdeles ratt er litt off center så kunne egentlig tenkt meg å tatt det ett knepp mot Venstre men da kommer feilmeldingen tilbake.
Syns fremdeles ratt er litt off center så kunne egentlig tenkt meg å tatt det ett knepp mot Venstre men da kommer feilmeldingen tilbake.
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1768
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Tung og treg styring i korte intervaller
Frank: det er nettopp sånne fremgangsmåter som du legger ut her som gjør forumet så bra. Så takk for veiledningen, bare så synd at erfaring ofte koster en del for dem som gjør det først, tenker på ledningsnella og airbaglampa di. Håper det har ordnet seg.
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
-
- Innlegg: 82
- Ble med: ons jul 15, 2020 2:45 pm
- Lokasjon: Ålesund
Re: Tung og treg styring i korte intervaller
Mjeller: Godt å høre det ordnet seg.
Jo takk for det KjellOlsen:)
Det ble bestilt ny «klokke» med 4 ukers leveringstid, så nå er alt i orden igjen her.
Det ble en dyrbar erfaring som du sier.
Skulle fått bekreftet av min assistent at meldingen var forstått at rattet IKKE skulle rundt,
men det blir jo å vite bedre etter smellen
Kan jo alltids legge igjen vipps konto her, om noen føler for det
Har fått en del tips og råd her allerede som fersk 4x4’er, så å dele føler blir det riktige.
Sendt fra min Commodore 64
Jo takk for det KjellOlsen:)
Det ble bestilt ny «klokke» med 4 ukers leveringstid, så nå er alt i orden igjen her.
Det ble en dyrbar erfaring som du sier.
Skulle fått bekreftet av min assistent at meldingen var forstått at rattet IKKE skulle rundt,
men det blir jo å vite bedre etter smellen
Kan jo alltids legge igjen vipps konto her, om noen føler for det
Har fått en del tips og råd her allerede som fersk 4x4’er, så å dele føler blir det riktige.
Sendt fra min Commodore 64