Martins 60 prosjekt
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: Martins 60 prosjekt
Jepp ! Innerskjermer er ganske bulkete og må masseres litt for å passe perfekt i hjulbuen.
Ellers ser det greit ut. Overgangen mellom skjermer og frontpanelet,altså det blekket som skal sitte mellom grill og fanger, er ikke helt god. Så der blir det litt kapping og sveising.
Måtte også prøve felgen jeg har lyst til å bruke.
(Mest fordi jeg har de, og felger er urimelig dyrt)
Ser ut som at med 265 dekk så vil det flukte perfekt med skjærmen. Med 25mm spacer vel og merke. Felgen står inntil hjulboltene på bildene, som om det er 25 mm spacer.
Ikke helt sikker på om jeg skal ha 70 eller 75 dekkprofil..(31 eller 32”). Syns egentlig at bilen er litt høy(!) men det er noen kilo igjen som skal på og fjærene setter seg vel litt. 31” dekk blir kanskje stort nok. Blir litt daff med større hjul uten turbo, så lenge det varer
Ellers ser det greit ut. Overgangen mellom skjermer og frontpanelet,altså det blekket som skal sitte mellom grill og fanger, er ikke helt god. Så der blir det litt kapping og sveising.
Måtte også prøve felgen jeg har lyst til å bruke.
(Mest fordi jeg har de, og felger er urimelig dyrt)
Ser ut som at med 265 dekk så vil det flukte perfekt med skjærmen. Med 25mm spacer vel og merke. Felgen står inntil hjulboltene på bildene, som om det er 25 mm spacer.
Ikke helt sikker på om jeg skal ha 70 eller 75 dekkprofil..(31 eller 32”). Syns egentlig at bilen er litt høy(!) men det er noen kilo igjen som skal på og fjærene setter seg vel litt. 31” dekk blir kanskje stort nok. Blir litt daff med større hjul uten turbo, så lenge det varer
- Vedlagte filer
-
- D4833DF7-D403-4202-969F-2CFF856C0EE1.jpeg (93.38 KiB) Vist 2833 ganger
-
- CC3D7D4A-F812-47D2-AB49-0683E766A25C.jpeg (107.89 KiB) Vist 2833 ganger
-
- 2EE70E5C-4A84-4505-BF64-409317F18BBC.jpeg (95.97 KiB) Vist 2833 ganger
-
- 0D2C7B0A-7575-435A-8D9A-3D2483922697.jpeg (108.53 KiB) Vist 2833 ganger
-
- AF1AD38B-1A00-4F44-A4C5-90E0BD4992A2.jpeg (99.89 KiB) Vist 2833 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1768
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Martins 60 prosjekt
Fantastisk bra arbeid Martin! Kommer til å bli en perle! Imponerende!
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
Re: Martins 60 prosjekt
Takk for det Kjell.KjellOlsen skrev: ↑tor sep 29, 2022 9:02 am Fantastisk bra arbeid Martin! Kommer til å bli en perle! Imponerende!
En perle blir nok å ta i.. men en relativt ryddig 60 som jeg kan ha i mange år, og kan fortsette å utvikle og pusle med bør det bli
Har vel tenkt at når den er klar til bruk så skal jeg ta en restaurering nr 2 på hiluxen også. Den fortjener en skikkelig lakk og litt bedre finish, og overhaling eller bytte av motor
Holder på med tilpasning av fronten. Ikke bare enkelt.
Tror ikke det at mange biler som er mer bedre sammenskrudd enn 60. Veldig mange skruer som skal treffe hullet sitt, og ting må brytes litt på plass også.
Må fram med vinkelsliper og sveis for å justerere litt på overgang framskjermer og frontblekk, justere noen hull og trimme litt på noen hjørner.
Regner med at det er klart i løpet av helga.
Har fått sandblåseutstyr som jeg klør litt etter å teste. Ser lovende ut.
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Re: Martins 60 prosjekt
Går så treigt at det er helt flaut..
men nå har jeg i hvert fall fått sandblåst de reparerte områdene på dørene.
Bittelitt tilpassing på fronten gjenstår.
Regner med å få sandblåst resten i løpet av en ukes tid..
men nå har jeg i hvert fall fått sandblåst de reparerte områdene på dørene.
Bittelitt tilpassing på fronten gjenstår.
Regner med å få sandblåst resten i løpet av en ukes tid..
- Vedlagte filer
-
- 8FFC384D-004C-4912-85F6-52893AA3D3F3.jpeg (93.95 KiB) Vist 2492 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Re: Martins 60 prosjekt
Mja.. en uke blir fort en måned.
Fikk noen timer i formiddag.
Innerskjermer og front er sandblåst.
Klarte også å sandblåse meg sjøl rett i trynet et øyeblikk..ubehagelig .
En økt til på framskjermer så er vi der.
Innerskjermer skal ha zinga, zinga tarfree, steinsprutmasse,epoxy og lakk.
Fronten får det samme minus steinsprutguffa.
Første bildet er før blåsing.
Brukte noen timer med vinkelsliperstålbørste for å få bort den gamle steinsprutmassen.. viktig å få zinga rett på sandblåst stål. Da kan det aldri ruste igjen.
Fikk noen timer i formiddag.
Innerskjermer og front er sandblåst.
Klarte også å sandblåse meg sjøl rett i trynet et øyeblikk..ubehagelig .
En økt til på framskjermer så er vi der.
Innerskjermer skal ha zinga, zinga tarfree, steinsprutmasse,epoxy og lakk.
Fronten får det samme minus steinsprutguffa.
Første bildet er før blåsing.
Brukte noen timer med vinkelsliperstålbørste for å få bort den gamle steinsprutmassen.. viktig å få zinga rett på sandblåst stål. Da kan det aldri ruste igjen.
- Vedlagte filer
-
- A06462A1-E045-41F7-BF23-29C2038EA3DC.jpeg (128.31 KiB) Vist 2305 ganger
-
- 4E1E3D2D-A03B-4D0B-BB62-EA57BB9C1853.jpeg (88.19 KiB) Vist 2305 ganger
-
- 9769D774-10D3-4BB6-92FF-102491ED4CD7.jpeg (103.05 KiB) Vist 2305 ganger
-
- 5B3C7735-E5C0-415B-88EC-9553EF1FCF07.jpeg (115.36 KiB) Vist 2305 ganger
-
- 0C5BF319-5FC1-48B0-AD72-3977D634F330.jpeg (104.56 KiB) Vist 2305 ganger
-
- A9E43352-E159-4C24-99E3-1E0298DB684F.jpeg (101.92 KiB) Vist 2305 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Re: Martins 60 prosjekt
Hallo ?
Jeg har ikke gitt opp altså..
Men når det er kjedelig jobb så jobbes det ikke mye.
Juleferien gikk uten så mye som en time i verkstedet
Men driver nå med sliping av karroserideler og klargjøring til epoxy og alt som skal på før lakken.
Gjør innsidene helt ferdig men må montere sammen bilen helt før utsiden kan få siste finish.
Har også kjøpt meg 120 som jeg må vente noen uker på. Den er rustfri og har fin lakk allerede heldigvis
Mer om den når den kommer.. kan avsløre at den er ‘’æddabædda’’ til de som mente jeg ikke kunne finne en som oppfylte kriteriene jeg hadde, i mitt ønskes kjøpt
Innlegg på Facebook
Jeg har ikke gitt opp altså..
Men når det er kjedelig jobb så jobbes det ikke mye.
Juleferien gikk uten så mye som en time i verkstedet
Men driver nå med sliping av karroserideler og klargjøring til epoxy og alt som skal på før lakken.
Gjør innsidene helt ferdig men må montere sammen bilen helt før utsiden kan få siste finish.
Har også kjøpt meg 120 som jeg må vente noen uker på. Den er rustfri og har fin lakk allerede heldigvis
Mer om den når den kommer.. kan avsløre at den er ‘’æddabædda’’ til de som mente jeg ikke kunne finne en som oppfylte kriteriene jeg hadde, i mitt ønskes kjøpt
Innlegg på Facebook
- Vedlagte filer
-
- 59F220B0-4B86-4C20-BB9A-12C799849EC6.jpeg (98.66 KiB) Vist 2085 ganger
-
- 73850AF2-EFF3-4606-9D6D-B3FE2E97FA6C.jpeg (73.84 KiB) Vist 2085 ganger
-
- D5473771-296B-4727-A765-09304CD491BD.jpeg (64.91 KiB) Vist 2085 ganger
-
- F0F2E469-C9B4-4540-93FB-4551A5988990.jpeg (80.98 KiB) Vist 2085 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1768
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Martins 60 prosjekt
Du fortjener god mat etter dette Martin! Nærmer seg lakkering nå. Venter du til det blir litt varmere i været, eller har du mulighet for å heve temperaturen i verkstedet?
Håper denne blir på skilter til landstreffet i Eggedal 1-4 juni?
Håper denne blir på skilter til landstreffet i Eggedal 1-4 juni?
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
Re: Martins 60 prosjekt
Jeg har 10-15 grader i verkstedet og kan bare skru opp.KjellOlsen skrev: ↑ons jan 18, 2023 9:45 am Du fortjener god mat etter dette Martin! Nærmer seg lakkering nå. Venter du til det blir litt varmere i været, eller har du mulighet for å heve temperaturen i verkstedet?
Håper denne blir på skilter til landstreffet i Eggedal 1-4 juni?
Ferdig bil med skilt til Juni tviler jeg sterkt på.. .
Men en tur på prøveskilt kanskje ?
Skal prøve å få det til.
Eggedal er i hvert fall så nærme at jeg blir nødt til å ta turen. Hvis ikke 60’n blir kjørbar så kanskje jeg kommer i 120 med RN36 på henger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1768
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Martins 60 prosjekt
Det blir bra Martin! Prøveskilt på sekstien hadde jo vært godt innafor da!
Det er jo enda noen måneder igjen til juni, så håper du har litt tid til å få gjort den klar!
Men veit at det er mange timer igjen, så du må nok legge deg i hardtrening...
Det er jo enda noen måneder igjen til juni, så håper du har litt tid til å få gjort den klar!
Men veit at det er mange timer igjen, så du må nok legge deg i hardtrening...
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
Re: Martins 60 prosjekt
Ja det er veldig mange timer igjen..KjellOlsen skrev: ↑ons jan 18, 2023 10:19 pm Det blir bra Martin! Prøveskilt på sekstien hadde jo vært godt innafor da!
Det er jo enda noen måneder igjen til juni, så håper du har litt tid til å få gjort den klar!
Men veit at det er mange timer igjen, så du må nok legge deg i hardtrening...
Siste 20% tar 80% av tida sies det
Men bare jeg får på lakken og satt sammen karosseriet , og det våres litt i luften, så blir det jobbet litt mer timer hver uke. Blir litt stuegris på kalde vinterkvelder selv om det er varmt og lyst i verkstedet. Det blir vel også eu-kontroll uten tepper og stereo, innredning i bagasjerom osv
- Vedlagte filer
-
- Rn36 startes og flyttes ved brøyting. Den gleder seg også til sommeren.
- 5FD6F245-AF9A-4967-B493-FD65C47E419E.jpeg (63.15 KiB) Vist 1926 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Re: Martins 60 prosjekt
Vasket verkstedet.. er nå vesentlig reinere enn inni huset vårt.
Gått over alle deler til fronten med silikonfjerner.
Nå henger de klare som halve griser hos slakteren.
Det som skal skje nå er:
Tåkestrøk med epoxy på alt.
Skikkelig strøk med epoxy på alt.
Pusse bort evnt rusk og ujevnheter.
Sparkling og sliping av stygge ujevnheter (blir minimalt)
Grunning på alt som blir synlig i flere strøk med sliping opp til 400 papir.
To strøk lakk på alt som er inn mot motorrom.
Steinsprutmasse inni skjermer og på hjulbuer
Mer epoxyuttapå igjen , mer grunning.
Også vurderer jeg sterkt å sette bort siste strøka til noen proffer for garantert resultat
Gått over alle deler til fronten med silikonfjerner.
Nå henger de klare som halve griser hos slakteren.
Det som skal skje nå er:
Tåkestrøk med epoxy på alt.
Skikkelig strøk med epoxy på alt.
Pusse bort evnt rusk og ujevnheter.
Sparkling og sliping av stygge ujevnheter (blir minimalt)
Grunning på alt som blir synlig i flere strøk med sliping opp til 400 papir.
To strøk lakk på alt som er inn mot motorrom.
Steinsprutmasse inni skjermer og på hjulbuer
Mer epoxyuttapå igjen , mer grunning.
Også vurderer jeg sterkt å sette bort siste strøka til noen proffer for garantert resultat
- Vedlagte filer
-
- E29CBCAD-1182-46E9-A8DE-95AA473F66D7.jpeg (109.11 KiB) Vist 1739 ganger
-
- 8FB2F2D3-3294-4E96-B744-85B9A090A18E.jpeg (103.64 KiB) Vist 1739 ganger
-
- F33415AF-532B-4664-AE2B-5DAC6D2D8AF2.jpeg (95.27 KiB) Vist 1739 ganger
-
- F2F4281D-886D-43FD-9571-9A5BD517DD4F.jpeg (81.41 KiB) Vist 1739 ganger
-
- 1CE34090-F0E9-4559-93B0-78A2B523139D.jpeg (107.08 KiB) Vist 1739 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Re: Martins 60 prosjekt
To strøk epoxy ferdig.
Tror ikke det blir noe sparkel på dette.
Det skal uansett steinsprutmasse alle steder jeg har reparert.
Tror ikke det blir noe sparkel på dette.
Det skal uansett steinsprutmasse alle steder jeg har reparert.
- Vedlagte filer
-
- BC417301-D8E1-4904-B7F5-9A400015F82B.jpeg (111.52 KiB) Vist 1707 ganger
-
- 15DA9AF2-EC1E-493D-843F-DF5436D9654B.jpeg (66.67 KiB) Vist 1707 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1768
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Martins 60 prosjekt
Du må ikke sette bort lakkeringa Martin! Det er jo det som er det morsomste med hele greia. Om det ikke blir helt strøkent så er det jo det som er sjarmen med det. Alle kan sette bort ting, å få et strøkent resultat, det er jo ikke så vanskelig. Men å gjøre det selv er noe helt annet, tror du får mye mere glede av det!
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
Re: Martins 60 prosjekt
Du sier noe…KjellOlsen skrev: ↑man jan 30, 2023 12:19 am Du må ikke sette bort lakkeringa Martin! Det er jo det som er det morsomste med hele greia. Om det ikke blir helt strøkent så er det jo det som er sjarmen med det. Alle kan sette bort ting, å få et strøkent resultat, det er jo ikke så vanskelig. Men å gjøre det selv er noe helt annet, tror du får mye mere glede av det!
Takk for oppmuntring
Jeg får se hva slags resultat jeg klarer å få på innsiden av ting først. Men enig i at det ikke må være 100% perfekt.
Er litt på høgget nå. For når fronten er ferdig innvendig så kan jeg få på plass alle komponenter i motorrommet og få bilen kjørbar ! Det er en skikkelig milepæl
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Re: Martins 60 prosjekt
Grunning påført
Dette holder på det som er inn mot motorrom.
Det betyr to kjappe strøk med lakk på innsiden i morra. Utsiden får mer grunning og sliping etc etter at alt er montert sammen.
Da lukter det permanent montering av fronten i løpet av uka.
Dette holder på det som er inn mot motorrom.
Det betyr to kjappe strøk med lakk på innsiden i morra. Utsiden får mer grunning og sliping etc etter at alt er montert sammen.
Da lukter det permanent montering av fronten i løpet av uka.
- Vedlagte filer
-
- 1D8658F8-2FD0-42A4-AA6A-0FC37D338211.jpeg (97.81 KiB) Vist 1646 ganger
-
- 35A59136-5C65-42E4-906C-6DE4D3FA9896.jpeg (70.57 KiB) Vist 1646 ganger
-
- F3F463E0-CEC0-4744-95E8-5E5EF1B54D11.jpeg (67.81 KiB) Vist 1646 ganger
-
- 34790164-C8F8-460D-96E3-3A0F8995E244.jpeg (46.73 KiB) Vist 1646 ganger
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
- masterpetter
- Innlegg: 717
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Martins 60 prosjekt
Ser veldig bra ut dette
Du skrev at du legger et tåkestrøk epoxy først.
Det har jeg lurt litt på. Er det for å få bedre heft?
Altså et tynt lag, venter 20min ish også legger et mer fyldig lag, eventuelt flere for å fylle riper og ha noe å slipe på?
Jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvor tykke lag jeg bør legge, derfor kanskje lurt med et tåkelag først.
Jeg bruker Mipa epoxy selv, men en annen type.
Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Du skrev at du legger et tåkestrøk epoxy først.
Det har jeg lurt litt på. Er det for å få bedre heft?
Altså et tynt lag, venter 20min ish også legger et mer fyldig lag, eventuelt flere for å fylle riper og ha noe å slipe på?
Jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvor tykke lag jeg bør legge, derfor kanskje lurt med et tåkelag først.
Jeg bruker Mipa epoxy selv, men en annen type.
Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
Re: Martins 60 prosjekt
Det er vel for å få god heft ja. Vet ikke akkurat hva som er teorien bak.masterpetter skrev: ↑man jan 30, 2023 10:13 pm Ser veldig bra ut dette
Du skrev at du legger et tåkestrøk epoxy først.
Det har jeg lurt litt på. Er det for å få bedre heft?
Altså et tynt lag, venter 20min ish også legger et mer fyldig lag, eventuelt flere for å fylle riper og ha noe å slipe på?
Jeg må innrømme at jeg er litt usikker på hvor tykke lag jeg bør legge, derfor kanskje lurt med et tåkelag først.
Men Zinga beskriver det sånn i sin bruksanvisning.
Er litt vesentlig at det hefter godt på zinken. Zingaen er liksom jokeren her og trumfer alt. Den gjør jo rusting umulig men er jo finest hvis lakken ikke detter av. Vi har vel alle sett VAG produkter med lakk som detter av i store flak pga galvaniseringen under.
Jotun Barrier er visst det beste produktet å legge utenpå, og da først et tynt strøk.
På epoxyen står det bare at det skal legges to strøk og at det er litt forskjellig blandingsforhold på strøkene.
Jeg er helt fersk når det gjelder lakkering så prøver å følge anvisninger etter beste evne.
Sliper ikke før jeg har et par strøk med den grå filler/slipegrunning. Den sliper jeg ganske glatt, legger et godt strøk til og våtsliper med 400 før lakkering.
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
- masterpetter
- Innlegg: 717
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Martins 60 prosjekt
Vi er nok tydligvis i samme båten ang lakkering og slikt, jeg er langt fra ekspert selv.
Det gjelder vel å finne noe man blir overbevist om, og gå for det.
Ja stemmer det, det var der jeg har hørt det før. Jeg leste endel ang Zinga selv, men jeg hadde allerede begynnt, så jeg fant produktet litt seint. Zinga er nok helt suverent hvis man gjør det riktig, og det ser det ut til at du gjør.
Den epoxyen jeg bruker er det også mye zink i, og er beregnet for bruk på ting i saltvann, så den er nok veldig bra den og.
Hehe, husker godt det du sier om VAG jeg jobbet der noen år før jeg begynte på Toyota.
Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Det gjelder vel å finne noe man blir overbevist om, og gå for det.
Ja stemmer det, det var der jeg har hørt det før. Jeg leste endel ang Zinga selv, men jeg hadde allerede begynnt, så jeg fant produktet litt seint. Zinga er nok helt suverent hvis man gjør det riktig, og det ser det ut til at du gjør.
Den epoxyen jeg bruker er det også mye zink i, og er beregnet for bruk på ting i saltvann, så den er nok veldig bra den og.
Hehe, husker godt det du sier om VAG jeg jobbet der noen år før jeg begynte på Toyota.
Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
- masterpetter
- Innlegg: 717
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Re: Martins 60 prosjekt
Hehe, husker godt det du sier om VAG jeg jobbet der noen år før jeg begynte på Toyota.
Sent fra min YAL-L21 via Tapatalk
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
Re: Martins 60 prosjekt
Dette blir bra, Martin!! Stå på, nærmer seg kosejobben med montering