Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
- Snekker_Andersen
- Innlegg: 406
- Ble med: ons feb 29, 2012 2:42 pm
- Lokasjon: Oslo
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Gratulerer!!
En sånn vil jeg også ha
En sånn vil jeg også ha
HDJ 100 2006
RAV4 hybrid 2017
Volvo Duett skapvogn 1960
RAV4 hybrid 2017
Volvo Duett skapvogn 1960
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Takk for det! Gleder meg til å sjå koreis det blir!
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Beinlausen: Det e makalaust ka du har gjort med cruisern, og til og med bli ferdig med jobben.
Den garasjen ser ut til å kunne bli god å ha for en med aldrende bil.
Jeg må til med ca samme jobb på min cruiser, men har alt for få timer til rådighet og ingen garasje som egner seg til vinter-skruing. Jeg stiller også i samme båt som du sier du er i, med null peiling på karosseriarbeid, men det ser da ut til at du har peil på det du trenger for et brukbart resultat. Når arrangerer du kurs?
Den garasjen ser ut til å kunne bli god å ha for en med aldrende bil.
Jeg må til med ca samme jobb på min cruiser, men har alt for få timer til rådighet og ingen garasje som egner seg til vinter-skruing. Jeg stiller også i samme båt som du sier du er i, med null peiling på karosseriarbeid, men det ser da ut til at du har peil på det du trenger for et brukbart resultat. Når arrangerer du kurs?
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Takkar for ei hyggelig tilbakemelding
Ja den garasjen trur eg blir skikkelig trivelig å ha, ser på det som ei investering, nokon kjøper båt/bobil/hytte, eg kjøper detta
Beste tipset eg kan gi er jo som eg har gjort sjølv, fått ein som kan feks å sveise til å forklare meg basis, sjå på når det blir gjort og så prøve sjølv. Så er det jo flust av videoar på youtube, pluss eg har vel skumma igjennom halve Google etter korleis eg skulle gjere det når det var tid for å ha lakk på. Så er det jo lov å gjere feil, vist ikkje får ein jo ikkje gjort noko
Men for all del, skal endelig holde kurs i sleggemekanik, vinkelslipertango, varm limpistolføring og krass ordbruk
Det hender jo rett som det er når ein holder på med ting ein ikkje har greie på, at ingen ting blir rett og ein får lyst til å dra til ting med slegga, men då blir det jo fort merarbeid, så då svarar det seg helst å gå heim å prøve på nytt ein anna dag. Og så er det jo absolutt ikkje noko som skal på kongelig bilutstilling heller
Ja den garasjen trur eg blir skikkelig trivelig å ha, ser på det som ei investering, nokon kjøper båt/bobil/hytte, eg kjøper detta
Beste tipset eg kan gi er jo som eg har gjort sjølv, fått ein som kan feks å sveise til å forklare meg basis, sjå på når det blir gjort og så prøve sjølv. Så er det jo flust av videoar på youtube, pluss eg har vel skumma igjennom halve Google etter korleis eg skulle gjere det når det var tid for å ha lakk på. Så er det jo lov å gjere feil, vist ikkje får ein jo ikkje gjort noko
Men for all del, skal endelig holde kurs i sleggemekanik, vinkelslipertango, varm limpistolføring og krass ordbruk
Det hender jo rett som det er når ein holder på med ting ein ikkje har greie på, at ingen ting blir rett og ein får lyst til å dra til ting med slegga, men då blir det jo fort merarbeid, så då svarar det seg helst å gå heim å prøve på nytt ein anna dag. Og så er det jo absolutt ikkje noko som skal på kongelig bilutstilling heller
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Så var det endelig tørt igjen etter fleire dagar med regn. Lekker godt fra sylinder på førersida bak
Va jo greit den begynt å lekke etter at bilen vart antirustbehandla.. ugh
Bytte begge pga alder? Har endo ikkje fått kobla opp techstream for å sjekke trykk rundtom, erfaringer?
Va jo greit den begynt å lekke etter at bilen vart antirustbehandla.. ugh
Bytte begge pga alder? Har endo ikkje fått kobla opp techstream for å sjekke trykk rundtom, erfaringer?
- Vedlagte filer
-
- B89E421C-092D-444F-8AF3-AF776C2EAEC8.jpeg (134.24 KiB) Vist 2800 ganger
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Menst eg venter på deler så har eg lekt meg litt i sketchup:
Trur det må bli bra dette!
Trur det må bli bra dette!
- Vedlagte filer
-
- 0676C7E0-D067-4DD6-8A64-47ECF624F6C5.jpeg (60.2 KiB) Vist 2762 ganger
-
- 77D0369D-D338-4B05-9B73-25E1657A6277.jpeg (62.34 KiB) Vist 2762 ganger
-
- 29819B1A-B1F5-422E-AE3B-37E0B13ABB19.jpeg (58.25 KiB) Vist 2762 ganger
-
- 977C5188-BF67-4B4F-8FD7-4E724C207856.jpeg (35 KiB) Vist 2762 ganger
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Blei møtt med ein skikkelig stor dam med nyflusha AHC på golvet når eg kom i versktaden idag, va godt den blei flusha for ei lita stund si
Fant eit sett med nye sylindrar på finn, men va feil foringar med dei så har bestilt rett frå partsouq.
Så har eg begynt å løyse på ting, fekk av den hetta og såg eg måtte ein tur på biltema å kjøp ein neve med diverse 22 nøklar, verken pipe eller vanlig fastnøkkel gjekk på neri der... så då blir det fortsettelse følger der. Og ja... god plass mellom der
Lurte på om eg skulle bytte den slangane som går fram til akkumulatorane, men dei var ikkje på lager, så har vel gått ut av produksjon. Om røyr/slangar ryker, har nokon prøvd å lage nye på tess? Er vel kun den hetta som er spesial ?
Fant eit sett med nye sylindrar på finn, men va feil foringar med dei så har bestilt rett frå partsouq.
Så har eg begynt å løyse på ting, fekk av den hetta og såg eg måtte ein tur på biltema å kjøp ein neve med diverse 22 nøklar, verken pipe eller vanlig fastnøkkel gjekk på neri der... så då blir det fortsettelse følger der. Og ja... god plass mellom der
Lurte på om eg skulle bytte den slangane som går fram til akkumulatorane, men dei var ikkje på lager, så har vel gått ut av produksjon. Om røyr/slangar ryker, har nokon prøvd å lage nye på tess? Er vel kun den hetta som er spesial ?
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Vet at enkelte har funnet ca plass og laget et firkantet hull og bøyd opp platen og tatt skruen ovenfra, pga liten plass.
En løsning jeg gjerne kunne benyttet selv om dette hadde hent meg.
Etterpå bare punktet med mig og lagt på gaffateip etc
Vedr de slangene og koplingen du snakker om, så er vel Hydroscan kanskje et bedre sted...
En løsning jeg gjerne kunne benyttet selv om dette hadde hent meg.
Etterpå bare punktet med mig og lagt på gaffateip etc
Vedr de slangene og koplingen du snakker om, så er vel Hydroscan kanskje et bedre sted...
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
HDJ 100 07/2006
HJ45-PU 06/1980
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1989
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Innlegg: 1767
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Fjernet all hydraulikk på min hundre og erstattet med ome. Fikk til slutt av to akkumulatorer, og satte de i skrustikka for å løsne rørene. Men ikke engang da ville de av. Såpass rustent at nippel knakk istedenfor å løsne, så å gjøre dette når det er montert i bilen tror jeg kan bli direkte vanskelig. Så hvis rørene bak er hele, og ikke rustet hull i ville jeg nok satse på å beholde de gamle.
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Eg er litt skeptisk å lage hol i chassis for å komme til der, eg har prøvd fleire kveldar no å løyse på skiten, men det sitter gadd, brukte kjettingtang på stempelet og leddnøkkel med forlenger på muttern, rikka seg ikkje. Så det blir kapping, har bestilt meg nye muttrar og meir AHC saus som eg skal få imorgon. Så då satsar eg på at eg får til noko i helga. Er rimelig lei av å kjøre RAV4
Har grei erfaring med slanger og slikt frå tess via jobb, men vi brukar ikkje økonomivalget der. Har forøvrig samme dempersystem på mobilkranane eg kjører på jobb med akumulatorar og sylindrar. Der er det også hev og senk. På eine kranen har eg pakka om sylinder som blåste ein oring i pakkboksen. Men eg kikka litt på sylindrane på landcruiseren, serkje ut som dei kan opnast utan å måtte bruke dreiebenk.
Ang koblingshetta så blir det vel bare å byte oringar å trø dei på igjen å sjå kor lenge dei varar.
Er litt grovare dimmensjonar på mobilkranane:
Har grei erfaring med slanger og slikt frå tess via jobb, men vi brukar ikkje økonomivalget der. Har forøvrig samme dempersystem på mobilkranane eg kjører på jobb med akumulatorar og sylindrar. Der er det også hev og senk. På eine kranen har eg pakka om sylinder som blåste ein oring i pakkboksen. Men eg kikka litt på sylindrane på landcruiseren, serkje ut som dei kan opnast utan å måtte bruke dreiebenk.
Ang koblingshetta så blir det vel bare å byte oringar å trø dei på igjen å sjå kor lenge dei varar.
Er litt grovare dimmensjonar på mobilkranane:
- Vedlagte filer
-
- IMG_7922.JPG (61.87 KiB) Vist 2536 ganger
-
- IMG_7923.JPG (66.85 KiB) Vist 2536 ganger
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Så fekk eg av dei gamle sylindrane med god hjelp fra ein kammerat. Det blei omstendlige greier med vold og vinkelsliper...
Må ha nye lenkearmar på stabstaget, då det eine bare knakk av når eg skulle løyse det
Så røyk jo selvøflgelig bremserøret i det når vi holdt på..
Pluss ein runde å finne nye bolter rundtom, fekk kjøpt ny dempermutter fra toyota sidan den var spesial.
Måtte varme godt for å få mutteren til å sleppe, å bruke hjulmuttertrekker for å få av mutteren, så det var jo ein bekreftelse på at å løyse det under bilen er bare å drite i. Kapp av.
Så blir det å pusse ner alle skivene og lakkere før eg monterer isaman igjen.
Det jævligste er utført, kun få tak i nye deler, shine litt og så montere isammen gjen og satse på at eg slepper meir styr, er så lei av den RAVen
Må ha nye lenkearmar på stabstaget, då det eine bare knakk av når eg skulle løyse det
Så røyk jo selvøflgelig bremserøret i det når vi holdt på..
Pluss ein runde å finne nye bolter rundtom, fekk kjøpt ny dempermutter fra toyota sidan den var spesial.
Måtte varme godt for å få mutteren til å sleppe, å bruke hjulmuttertrekker for å få av mutteren, så det var jo ein bekreftelse på at å løyse det under bilen er bare å drite i. Kapp av.
Så blir det å pusse ner alle skivene og lakkere før eg monterer isaman igjen.
Det jævligste er utført, kun få tak i nye deler, shine litt og så montere isammen gjen og satse på at eg slepper meir styr, er så lei av den RAVen
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Lagt opp nytt bremserør etter det gamle vart ødelagt i kampens hete.
Pussa og klargjort foringsplatene, dei såg grei ut etter 20 år, så med litt rustomvandler så varer dei sikkert 20 år til!
Og då er alt klargjort for montering, ting tar tid... men endeleg ferie no så satsar på at det ikkje dreg så veldig mykje lenger ut no.
Pussa og klargjort foringsplatene, dei såg grei ut etter 20 år, så med litt rustomvandler så varer dei sikkert 20 år til!
Og då er alt klargjort for montering, ting tar tid... men endeleg ferie no så satsar på at det ikkje dreg så veldig mykje lenger ut no.
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Då var sylindrane på plass etter ein dag med mykje motgang, var ikkje noko særleg enkelt å få desse på plass med den skiva i toppen!
Og ekstra hyggelig var det når eg fant ut eg har gjort for dårlig forarbeid når eg kom over dei billge sylindrane på finn!
på dei gamle er nippelen 12mm
og på dei nye var den 9mm
Ivrig brukerfeil der altså.
Og her va eg på slutten av dagen:
Nokon som treng 2 stk sylindrar med delenr: 48530-69116? Litt merker på den eine etter vannpumpetang eg kjøpte dei for 4k, så kan dei gå til neste for 2k
Og ekstra hyggelig var det når eg fant ut eg har gjort for dårlig forarbeid når eg kom over dei billge sylindrane på finn!
på dei gamle er nippelen 12mm
og på dei nye var den 9mm
Ivrig brukerfeil der altså.
Og her va eg på slutten av dagen:
Nokon som treng 2 stk sylindrar med delenr: 48530-69116? Litt merker på den eine etter vannpumpetang eg kjøpte dei for 4k, så kan dei gå til neste for 2k
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Det er veldig fint å følge med på alt du gjør med bilen, helt fantastisk, og en god inspirasjon. Ikke like hyggelig med slike problemer nei. Den typen demper-sylindre med 9 mm nippel ser ut til å passe på bare et smalt utvalg LC 100 ifølge ToyoDIY. Lurer på om denne listen er korrekt:
Kunne man ikke fått det til med en overgang av noe slag? Er de ellers like - er det bare diameteren på nippelen som går inn koblingen (som er skrudd fast med to små bolter på toppen)?
I så fall passer de ikke til min, som er 07/2004 produksjon. Hvis jeg derimot hadde hatt manuelt gir, så hadde de passet, ser det ut til.Kunne man ikke fått det til med en overgang av noe slag? Er de ellers like - er det bare diameteren på nippelen som går inn koblingen (som er skrudd fast med to små bolter på toppen)?
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Eg har tinga meg eit sett med nye frå partsouq, dei gamle var såpass forderva når eg hadde fått dei ut at det ikkje går å samanlikne dei, men for meg så ser det 100% likt ut utanom nippelen på toppen. Kjøpte ny toyotamutter som var lik dei gamle, og den og gjekk på utan problem. Så er kun dimmensjonen på nippelen som er forskjell ser det ut for, men skal dobbeltsjekke når eg får dei nye.
Eg lurte jo evt på om eg laga til noko, evt bytte slange. Men eg slo det litt ifra meg når eg tenkte på at då blir det forskjell i diameter fra framme og bak, om det har noko å sei på funksjonen av systemet. Mtp seinare så er det greiast at det står det som skal være der om eg treng bytte noko andre plassar i systemet så eg ikkje får fleire uheldighetssituasjonar. Men det er prisen ein betalar når ein tar ein litt kjapp avgjørelse på finn
Eg vil også nevne at å komprimere foringane er ein tomannsjobb, lange forlengarar kobla i sammen, igjennom øyet på sylinderen, sikra akslingen med jekkestropp og brukte akslingen som vågemat for å komprimere foringane såpass at mutteren kunne monteres på toppen. Iom at eg leita meg ihjel etter korleis folk gjorde detta på verdsveven med ahc sylindrar uten hell, så vil eg dele den metoden eg brukte. Prøvde først på gamlemåten med å bruke vekta på bilen fra bakken men den gjekk i bumpstop før sylinder var botna.
Synst det og var litt rart at det skal være forskjellige dimensjonar på systemet innad i modelåra. Men ser jo ut som dei passar på UZJ100 frå 98-02 då.
Toyodiy va ei kjekk side, rett i favoritter!
Så no er det bare å vente til gjengen i Dubai får somla seg til å få spadd sylindrane avgarde, har begynta på første veka av ferien og hadde håpt å få brukt bilen litt i ferien, kanskje ein liten tur med den!
Eg lurte jo evt på om eg laga til noko, evt bytte slange. Men eg slo det litt ifra meg når eg tenkte på at då blir det forskjell i diameter fra framme og bak, om det har noko å sei på funksjonen av systemet. Mtp seinare så er det greiast at det står det som skal være der om eg treng bytte noko andre plassar i systemet så eg ikkje får fleire uheldighetssituasjonar. Men det er prisen ein betalar når ein tar ein litt kjapp avgjørelse på finn
Eg vil også nevne at å komprimere foringane er ein tomannsjobb, lange forlengarar kobla i sammen, igjennom øyet på sylinderen, sikra akslingen med jekkestropp og brukte akslingen som vågemat for å komprimere foringane såpass at mutteren kunne monteres på toppen. Iom at eg leita meg ihjel etter korleis folk gjorde detta på verdsveven med ahc sylindrar uten hell, så vil eg dele den metoden eg brukte. Prøvde først på gamlemåten med å bruke vekta på bilen fra bakken men den gjekk i bumpstop før sylinder var botna.
Synst det og var litt rart at det skal være forskjellige dimensjonar på systemet innad i modelåra. Men ser jo ut som dei passar på UZJ100 frå 98-02 då.
Toyodiy va ei kjekk side, rett i favoritter!
Så no er det bare å vente til gjengen i Dubai får somla seg til å få spadd sylindrane avgarde, har begynta på første veka av ferien og hadde håpt å få brukt bilen litt i ferien, kanskje ein liten tur med den!
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Bomfiks ferdig, nye kom igår og montert og lufta idag! Samt lufta bremser, no skal den få stå over natta så eg får verifisert at det ikkje lekker!
Det var forskjeller på demparane, pittelitt i fasongen, men som ein ser så er delenr likt på dei, va der eg gjekk på ein smell...
Mutterane eg fekk av toyota haugesund passa på dei som var feil og ikkje på dei som skal stå der, så der har det jo og skjedd noko rart. For det var forskjellige mutrar, men pipestørrelsen var den samme. 22mm, så her er det muligheter for å gjere feil om ein ikkje bestiller rett første gang.
Det var forskjeller på demparane, pittelitt i fasongen, men som ein ser så er delenr likt på dei, va der eg gjekk på ein smell...
Mutterane eg fekk av toyota haugesund passa på dei som var feil og ikkje på dei som skal stå der, så der har det jo og skjedd noko rart. For det var forskjellige mutrar, men pipestørrelsen var den samme. 22mm, så her er det muligheter for å gjere feil om ein ikkje bestiller rett første gang.
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Merkelig det med delenumrene. På 9 mm står det jo et annet nummer på papiretiketten, -69116.
Ifølge toyoDIY skal 12 mm hete -67155.
Mens ditt bilde viser -60051 for begge, men med et slags etternavn, LJ21 for 12mm og AL3 for 9mm. Lurer på hva man skal bestille for å være sikker på å få det rett.
Ifølge toyoDIY skal 12 mm hete -67155.
Mens ditt bilde viser -60051 for begge, men med et slags etternavn, LJ21 for 12mm og AL3 for 9mm. Lurer på hva man skal bestille for å være sikker på å få det rett.
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Vil tru den sikreste løysninga er å bestille på vin nummeret, er det eg har gjort på det andre fra partsouq. Men sjølv der er det ofte fleire varianter alt etter ka vin nr, feks ein del til 21500 og ein anna frå 21501 osv
Men over til noko heilt anna, eg skal ikkje selge bilen, men kva kan verdien være på bilen med det eg har gjort med den tru? Kjøpte den for under 200k er jo diverse skjønnhetsfeil her og der
Går å grublar på å lage ein lyktefestepatent så eg har det klart til vinteren kjem, rimelig labert uten å montere kufanger.
Men over til noko heilt anna, eg skal ikkje selge bilen, men kva kan verdien være på bilen med det eg har gjort med den tru? Kjøpte den for under 200k er jo diverse skjønnhetsfeil her og der
Går å grublar på å lage ein lyktefestepatent så eg har det klart til vinteren kjem, rimelig labert uten å montere kufanger.
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- Beinlausen
- Innlegg: 155
- Ble med: man okt 20, 2008 12:35 am
- Lokasjon: Stord
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Foreløbig tett og fin! Benytta dagen til å rydde og kaste boss frå verkstedet etter eg hadde gått over alle bolter og sjekka
Har kjørt bilen 1000km på nesten 1 år
Har kjørt bilen 1000km på nesten 1 år
- 00 HDJ100
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
- 08 Smart Fortwo (vintervogna)
Re: Bruksbil HDJ100 "Sølvreven"
Det er en flott doning.
For extralys synes jeg at, med dagens små men kapable lykter, det beste er å gjemme lyktene inni støtfangeren f.eks. Du får et par kraftige pencilbeams ved siden av skiltet. Eller så kan man ta ut de ubrukelige tåkelysene og bruke plassen til noe fornuftig. Lys innfelt i grillen er også mulig.
Får man også til å koble ut nærlysene når man skrur på langlys, så ser man bedre langt hold. Dagens biler har ofte så mye lys nært bilen at øynene tilpasser seg det sterke lyset slik at langlyset virker for svakt. De som i tillegg skrur på tåkelysene på landeveien i 80, ser virkelig dårlig når det kommer en elg.
For extralys synes jeg at, med dagens små men kapable lykter, det beste er å gjemme lyktene inni støtfangeren f.eks. Du får et par kraftige pencilbeams ved siden av skiltet. Eller så kan man ta ut de ubrukelige tåkelysene og bruke plassen til noe fornuftig. Lys innfelt i grillen er også mulig.
Får man også til å koble ut nærlysene når man skrur på langlys, så ser man bedre langt hold. Dagens biler har ofte så mye lys nært bilen at øynene tilpasser seg det sterke lyset slik at langlyset virker for svakt. De som i tillegg skrur på tåkelysene på landeveien i 80, ser virkelig dårlig når det kommer en elg.
Qui rogat, non errat.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.
HDJ100 2004 AHC Auto ikkeNav, bfg a/t ko2 265/75-16, Shamowang,
HDJ100 2000 til gjenbruk,
ex HZJ80GX 1997.