Foreløpig bare kost oss på veien med den, blir litt pusling og innkjøp av stæsj fremmover.
Må bl.a ha vinterdekk til den; 37" som seipes og pigges, men vet ikke helt hvilke dekk jeg skal kjøpe.
Finner en del om 37" til 120, men gjelder kanskje ikke direkte for 100'n som er en del tyngre?
Hadde tenkt BFG KM2, evt. Pro Comp, men ser Cooper STT også anbefales....
Var noen som anbefalte Super Swamper MT også.
Har Super Sw. som sommerdekk og liker dem der i alle fall - så kunne samme dekket være noe til vinteren også var jo det fint (to like sett).
(ser svært og gromt ut i alle fall

Ønsker oss ellers takgrind med div. lys, gangster-cap tror jeg og kanskje en snorkel...
Blir vel også å koble om litt på sentersperra;
* sentersperra går automatisk på ved lavserie.
Bruker gjerne lavserien ifm rygging med stor/tung henger, og sperra Midt er ikke alltid ønskelig...
(koble i fra en ledning, så skjønner ikke Midt at lavserien er innkoblet - kan jo manuelt koble inn Midt med knappen)
* baksperra går inn bare i lavserie (koble en ledning til +, så tror baksperra at bilen står i Lav "hele tida")
Har ellers litt som skal gjøres med 90'n også....
Fått litt pleie i forbindelse med PKK nå, bl.a med nye hovedlykter. (Plast)Glassene i de gamle hadde gått i oppløsning, med "rart" lysbilde og lite hull i den ene. Står også ei takgrind fra Nomax og venter på å bli montert...
Tar nok litt tid siden jeg ukependler.... og det er litt hektisk på jobben, støttemur (snart) på tur opp igjen hjemme og snart elgjakt...
Skal også prøve å få rydda og støpt gulv i garasjen hjemme på gården til foreldrene, med nedsenking og ei lita grav til en sakseløfter jeg fikk tak i....
Ønska meg 2-søyler der, men har for lite plass på utsiden av portåpningen til at det går - så sakseløfter ble egentlig eneste mulighet...
Tror det kan bli brukbart allikevel.
Snart er det helg, blir kanskje en liten tur til Levanger på lørdag og se litt Traktorpulling

God helg