Er det noen som har erfaring med chip til lc 90?
Vurderer KCR chip etter jeg har montert intercooler. Hvordan blir forbruket etter chip?
Chip til 1KZ-TE
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Ja der kan du se.
Du vil nok få ca 150hk etter at du har montert dette.
Noe som forøverig er meget enkelt, om du lurer på hvordan ring meg, IKKE send sms.
Du kan merke at bilen blir litt tungpustet har jeg blitt fortalt, hvorfor vet jeg ikke, tror det har noe med luftfilteret å gjøre.
Tror ikke du vil få en bil som blir veldig mye rimeligere å kjøre med, men du vil få en bil som reagerer noe raskere vil jeg tro....
Spør meg eller Dracan, han har kjørt bilen min, men jeg har D4-d da vel og merke og 204 i stedet for 150
Du vil nok få ca 150hk etter at du har montert dette.
Noe som forøverig er meget enkelt, om du lurer på hvordan ring meg, IKKE send sms.
Du kan merke at bilen blir litt tungpustet har jeg blitt fortalt, hvorfor vet jeg ikke, tror det har noe med luftfilteret å gjøre.
Tror ikke du vil få en bil som blir veldig mye rimeligere å kjøre med, men du vil få en bil som reagerer noe raskere vil jeg tro....

Spør meg eller Dracan, han har kjørt bilen min, men jeg har D4-d da vel og merke og 204 i stedet for 150

Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Jeg har kjørt med KCR boks et år nå. Er godt fornøyd. Min boks har 8 trinn, og jeg kjører på trinn 4. Skal skru ned til trinn 3 nå, for doningen ryker på full pupp. Forskjellen i drag mellom skikkelig røk og ingen røk er ikke merkbar, så jeg skrur ned. På min 96' VX merker jeg ikke så mye forskjell i bunndraget, men derimot når greia tidligere ga seg på 2800, trekker den nå best fra 2800 og opp til 3500. DET utgjør faktisk mye. I forbruk har jeg ikke merket noe som helst. Kanskje litt opp, men det er det verdt. Ladeluftkjøler og større eksos hadde vært saker. Tipper en kunne ha skrudd opp til trinn 6-7 med noe sånt...
Jeg betalte SEK 6500,- i fjor.
Jeg betalte SEK 6500,- i fjor.
Endeli årntli bil... 

- masterpetter
- Innlegg: 728
- Ble med: man aug 23, 2004 1:31 pm
- Lokasjon: Halden
Noen gratis hester.
Hvis du vil ha noen gratis HK kan du gi motoren mer diesel ved å skru på røykskruen som sitter på dieselpumpa som illustrert under. Jeg har gjort det selv, men skrudde 1 omdreining med klokka, og ikke bare 3/8 som det står. Det hjalp faktisk en del, bedre sug, det drar faktisk litt, morsomt, og gratis HK for en gangs skyld
Det ryker litt mer da...

Det ryker litt mer da...
- Vedlagte filer
-
- pump adjustment-1.jpg (53.24 KiB) Vist 2830 ganger
Petter
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt
TLF: 92603102
Masterpetter garasjen (Bj42)
Garage: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=9635.
FBR Garasjen BJ42: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?f=37&t=20208
HJ60 (82)-solgt
KZJ95 (97)-solgt
BJ42. (81)
HJ60 (87) - solgt