Herlig resturering jobb der Henning. Om du gjør som med FJ`en så blir nok denne BJ`en og finere enn da den var ny!
Ser du nevner at du skal bruke POR 15, og da måtte jeg sjekke ut hva det var. Ser det må være en solid epoksy sak, men med dårlig utbredelse på disse kanter. Hvor og hvordan får du tak i slikt da Henning, dette kan jo være noe for andre klubbmedlemmer med slitne LC`er og
Jo, kanskje du bruker det på jobb, nå ble jeg nesten enda mer nyskjerrig!!
Muligens et slags alternativ til gulrotsaft, sølete ovatrol og div grisete smøreoljer...?
EDIT:
Hva om du oppgraderer til noe ala:
Den er foressten til salgs, down under.. http://www.offroad80s.com/2007-vdj79r-c ... 3gears.gif[/img]
LC PU er hvertfall noe av det (u)sivilisert råeste en kan oppdrive!! Alt av Amcar pu hører jo til på asfalten..
Senest rettet af Toyole ons sep 22, 2010 9:56 pm, rettet i alt 2 gange.
Det går stadig på frem...har satt hele bilen på 4 bukker og spyltresten av rammen og en liten runde i motorrommet. Så dette blir bra. Meget fornøyd med tilstanden. Skrudd av det meste av beslag og deksler så de er klar for sandblåsing. Kjekt når alle skruer løsner og de fremdeles har forsinkingen på gjenger i behold....
Hei, flott kjerre du har skaffet deg, spent på hva du har tenkt å få ut av denne
Her er noen tips som iallefall trigger noe hos meg, selv om det er bondeaussie og bushstilen jeg virkelig har sansen for. finnes en del "fine" fra statene også, men synes blir litt feil med en nyvaska "crawler", mangler liksom ett eller annet.....
En real bruksaussi
Eller en clean araber, alt du trenger er pen lakk, ny cromfront og alufelger.
Tysker med høye smale dekk og "orginale" skjermutbyggere, også lettvindt og greit.
Kan ikke noe for det, men jeg rett og slett digger denne seriøse fangeren.
Sveis deg en sånn og du får forskjørsrett i de fleste kryss og rundkjøringer, også greit til å henge roadkill til mørning på, etter å ha "felt" dem
PS: Bare si fra hvis du synes bildene forstyrrer garasjen din, så skal jeg fjerne dem igjen
Takk for innspill og inspirasjon. Tror det går mot den tyskeløsningen. Med en araberløsning som backup....hehehe.
Roall skrev:Hei, flott kjerre du har skaffet deg, spent på hva du har tenkt å få ut av denne
Her er noen tips som iallefall trigger noe hos meg, selv om det er bondeaussie og bushstilen jeg virkelig har sansen for. finnes en del "fine" fra statene også, men synes blir litt feil med en nyvaska "crawler", mangler liksom ett eller annet.....
En real bruksaussi
Eller en clean araber, alt du trenger er pen lakk, ny cromfront og alufelger.
Tysker med høye smale dekk og "orginale" skjermutbyggere, også lettvindt og greit.
Kan ikke noe for det, men jeg rett og slett digger denne seriøse fangeren.
Sveis deg en sånn og du får forskjørsrett i de fleste kryss og rundkjøringer, også greit til å henge roadkill til mørning på, etter å ha "felt" dem
PS: Bare si fra hvis du synes bildene forstyrrer garasjen din, så skal jeg fjerne dem igjen
Her står vi på. Testet ut litt av forbehandlingen før jeg smører på Por 15. Tok ned tanken også, Ble ikke akkurat sur av å se tilstanden på tankfilteret og karroseriet under og ved tanken. Blir kanskje lit mye selvskryt. Men det ser flott ut. Har en liten oljelekkasje på simmering/pakning på PTOen og i simmeringen til framakselen. Ellers så er alt tørt og fint.
dette er ikke selvskryt, det er cruiser porn! RENT FILTER!!! ææh!
Har du brukt POR 15 tidligere? holder det godt opp til omdømmet sitt?
Jeg ser jo at det er mange som bruker det i u s of a, mange sverger til det. Finnes visst i så mange farger også at de bryr seg ikke om å lakke over. Er som platina for amerikanerene.
Den der har jeg kikket en del på. Kanadisk om jeg ikke husker helt feil....det der er porno. Men tenkte ikke på så mye oppmerksomhet som noe slikt hadde blitt..