Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
containercruiser skrev:Det vert slettes ikkje gale du. Mykje vindsus å kjøre med noko slikt på taket?
Trur svart grind hadde passa bedre oppå der ja, men kva med bilens farge?
Forøvrg kjekt å høre at belgane funka etter hensikta:)
folbjo skrev:Grinna er fin den.
Hvem størelse valgte du ?.
Finnes vell i 2 forskjellige størelser denne ?.
Synes den kler både alu. og silkematt sort
sunde skrev:Blei fint det Jon Asle.den såg brei ud?tru den er breiar el mi grind?
du steike,kor god plass holm har bak under bredaran
D vil komme d og etterkvart. Takspoiler er eg enno usikker på kva eg skal velge. Ein ting er sikkert; blir d TTE spoilern, so bør eg være heldig å finne d på ein kondemnert 120 (fant d i vinter, men spoilern va for lengst solgt) eller kjøpe d i utlandet. Eg tek meg ikkje råd til å handle den over norsk Toyota diskWalkabout skrev:Tok seg godt ut med grinda!
Nå mangler du bare takspoiler bak og vindavvisere på alle fire vinduer
du meiner det ja,ja ikkje domt med 38"HighwayPatrol skrev:sunde skrev:Blei fint det Jon Asle.den såg brei ud?tru den er breiar el mi grind?
du steike,kor god plass holm har bak under bredaran
Anar ikkje korr brei din grind er. Trur min er smalare. går godt innafor railsa på kvar side.
Holm kunne nok leigd ut den ekstra plassen han har i hjulbuane. Den har nok eitt eterkt behov for 38" dekk
Send meg info om de og pris på PM daWalkabout skrev:Jada, jeg kan ordne bestilling på vindavvisere jeg. Jeg kan bestille og betale, og få det sendt rett til din adresse, så kan du bare overføre på kontoen min
tenk heller på den her,bedre den.lys i displey,så du ser kanaler osv.lys i mik,der du og kan sjifte kanal.løs front.enkel og plasere.3 års garati osvHighwayPatrol skrev:Blir nok ein Danita 1240 i bilen. Hadde egentleg lyst på ein handholdt, men sidan d gjev dårleg rekkevidde so blir d nok ein stasjonær i bilen. Kan funke bra når man feks e i Lissjedalen å køyrer, der d er null mobildekning
Tek gjerne imot innspel om Danitaen (har ikkje heilt bestemt meg enno)
arcticlc skrev:Nååh? Fått nå blankt og fint i posten?![]()
Dumpa i allefall inn en meget fin pakke med en stk panserbeskytter til meg i dag
Vi kunne jo bytta fjørbein for ei vekefolbjo skrev:Skulle nok gått for Iron Man settet.
Da hadde det jo blitt helt perfekt.....