tromsø flyplass til mesta
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
tromsø flyplass til mesta
jeg og en kamerat skal opp å hente en bil, og lurer derfor på om det er noen som vil møte oss på flyplassen og lose oss til mesta sin plass. vi skal kjøre nedover og håpa å kanskje få sett litt biler på veien så bare å si ifra om det er noen som har lyst på et lite besøk 

HJ60: ''BESTEMOR'' 37'' ARB,++ SOLGT:(
Hilux mk3 37'' AsfaltTtrøkk
vegsir: ''Bruker sin TLC på en måte som imponerer noen og gir kuldegysninger til andre.''
vegsir: ''Bruker sin TLC på en måte som imponerer noen og gir kuldegysninger til andre.''
Re: tromsø flyplass til mesta
når?
Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."
Et gammelt jungelord
Et gammelt jungelord

den 8 denne måneden. flyet skulle lande i 11 tia mener jeg påknixen skrev:når?

leste denne nå jeg... he he, håper dere fant frem!vegsir skrev:den 8 denne måneden. flyet skulle lande i 11 tia mener jeg påknixen skrev:når?

Sitat Dag Einar: "Det finnes noen her som har bygget dette, uten at jeg husker helt, men det kan være Knixen. han gjør jo det aller meste...."
Et gammelt jungelord
Et gammelt jungelord

joda det gikk veldig greit var til nordkjosbotn vi skulle så var jo ikke akkurat en svipptur. og vi har kommet oss hjem igjen sånn tåelig greit ogsåknixen skrev:leste denne nå jeg... he he, håper dere fant frem!vegsir skrev:den 8 denne måneden. flyet skulle lande i 11 tia mener jeg påknixen skrev:når?