Hvor er dere? - dårlig respons på innlegg..

Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
spilli
Ble med: fre des 07, 2007 1:48 am
Lokasjon: Follo

Hvor er dere? - dårlig respons på innlegg..

Innlegg av spilli »

Hei alle sammen. Etter å ha vært borte fra forumeet en tid syntes jeg det var artig å komme tilbake. igjen :) Uf, uf. Det var jo litt av en skuffelse. :cry: Bryr meg ikke så mye om di, kr 300, men mer om.: Ingen svar på henvendelse, dårlig respons på innlegg, Hva skjerà( for si det litt unorsk?) Når jeg samenligner med forumet "båtplassen.no" (Forum for båt intereserte) så er det som natt og dag. Legger du inn et problem e.l. så har du svar før du får trykket "send"
Skjerp dere! Det er jo utrolig mange virkelige dyktige, kreative gutter der ute. Kom på banen igje, og gi oss "gamlingene" noe å se opp til. Skal selv møte opp på et LC møte førstkommende søndag. (Gleder meg)
Mvh.
spilli
Senest rettet af lj73jon lør des 04, 2010 9:49 pm, rettet i alt 1 gang.
Grunner: litt mer beskrivende emnetittel
spilli
Brukeravatar
håvard
Ble med: søn feb 22, 2004 3:37 am
Lokasjon: Halden

Re: Hvor er deree????

Innlegg av håvard »

Jeg har ikke fått noen henvendelser :) Husker ikke om jeg vet hvem du er heller, med mindre du heter Spilli :)
Uansett masse velkommen tilbake! Det er faktisk veldig god respons på dette forumet, men heldigvis mest "faglig" :)
mrsilver
Ble med: man okt 25, 2010 4:51 pm
Lokasjon: Sola kommune

Innlegg av mrsilver »

Vel, det hender da at tråder forsvinner ut i glemselen på baatplassen også. Og der er det jo en del som er særdeles flinke til å slenge dritt til/om andre brukere, noe jeg ikke har sett her enda...
Synes jeg har fått greie svar på det jeg har lurt på her, greit nok at det ikke er like mye aktivitet her som på baatplassen, men det er noe færre brukere her også da...

MrSilver
Citroen DS. If I have to explain, you would't understand.
Motorgarasjen
Ble med: tir aug 02, 2005 9:04 am
Lokasjon: Åsenfjord

Innlegg av Motorgarasjen »

spilli skrev:Ingen svar på henvendelse, dårlig respons på innlegg. Mvh. spilli
Et godt tips til bruk av dette eminente forum, er å lese aktuelle emner på forumet først,
for å sjekke om man kan finne lignende tråder som finnes fra før.
Repriser får oftere dårligere respons.
Lykke til. :)
Brukeravatar
sunde
Ble med: fre mai 29, 2009 12:46 pm
Lokasjon: Kvinesdal

Re: Hvor er dere? - dårlig respons på innlegg..

Innlegg av sunde »

personlig synes eg forumet er bra,på og svare osv.er kansje ikkje så langt oppe enda,som eg synes h4k var. der kom og svar,utrolit raskt.
http://www.arctic-on-the-road.blogspot. ... chive.html
morroa har så vidt begynt ;)
-2011 Hilux 38"
-2006 Land crusier 37" solgt
-2002 Hilux 35"solgt
-2000 Hilux 33"solgt
-1998 Pajero 35"solgt
-1997 Pajero 35"solgt
spilli
Ble med: fre des 07, 2007 1:48 am
Lokasjon: Follo

Innlegg av spilli »

mrsilver skrev:Vel, det hender da at tråder forsvinner ut i glemselen på baatplassen også. Og der er det jo en del som er særdeles flinke til å slenge dritt til/om andre brukere, noe jeg ikke har sett her enda...
MrSilver
Hei. Var ikke meningen å såre noen :oops: Men få litt liv i dere :) Helt enig med deg når det gjelder båtplassen.no (Er noen "vet alt" typer der) men også veldig mange hjelpsomme karer også. Har fått utrolig mange tips og råd der. Når det gjelder tilbakemeldinger så står jeg ved det jeg har sagt. Sendte en pm til en i styret for lenge siden, men har enda ikke hørt noe. Det med å leite gjennom gamle tråder er jeg ganske ivrig med, men verden går jo framover :arrow: dekk og mange andre ting får jo bedre/dårligere kvalitet etc.Men jeg opnådde da noe :D Fikk litt liv i dere. Ha en fortsatt flott førjulstid :wink: Gleder meg til alle svarene på mine spørsmål jeg har.
Mvh
spilli.
spilli
Brukeravatar
lcvidar
Ble med: lør sep 09, 2006 7:23 am
Lokasjon: Glomfjord
Kontakt:

Innlegg av lcvidar »

Litt enig med tråden, følger litt med i h4k-forumet også, mange som er flinke til å ta bilder, dokumentere, og at folk gir tilbakemeldinger og svar. Virker som de er flinkere med å spekulere i og utføre mods, men mulig jeg tar feil. Har selv ikke vært noe aktiv siste året, dels da jeg har gjort mindre med bilen, og dels at jeg ikke finner så mye engasjerende bilbyggestoff. Mye er småfeil, lite er praktiske mods og ombygginger.
Mvh Vidar Breivik
xLJ70 `86 / xLJ73 `87 / xHDJ80 `94/92
'22 Tesla Y LR
'18 Nissan Leaf
'85 Suzuki GS1100G
'06 Buschner Ventana 720
`98 Cabby 585
Brukeravatar
marting
Ble med: ons okt 18, 2006 12:41 pm
Lokasjon: Ringerike

Innlegg av marting »

Hmm...

Er på ingen måte såret, sur eller fornærmet, men denne kritikken kjenner jeg meg desverre ikke igjen i i det hele tatt !...

Det er da ikke skravleplikt heller ! :lol:

Du har jo fått respons på alle inleggene dine Spilli !...

Erfaringsmessig gir spørsmål som " Har noen prøvd disse forskjellinge dekka i denogden dimensjonen på sånn bil?" dårlig respons.. er nok flere grunner til dette. Folk gidder som regel ikke svare "nei det har jeg ikke prøvd, men jeg har prøvd noen andre dekk og de virket"

ang. båtforumet: Husk at båtfolk sitter inne halve året og tvinner tommeltotter..hehe :lol:

:wink:
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Svar

Tilbake til «Generelt»