Vi har sporet feilen tilbake til en kontaktor, sånn ser synderen ut.... Så da er spørsmålet, hvor får jeg en ny en og hvem kan skru den på plass?
Dreibenken er en Boxford og står i Oslo.

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
He he, nå tipper jeg at Boxford ikke har en kontaktor med Norsk tekst på (se bildet), jeg mistenker at denne benken er bygd om ved import en gang på på 70 tallet, den er et sant sammensurium av tommer og metrisk..
Ta noen flere bilder i morgen jeg!containercruiser skrev:Kontaktorer får du alle plasser... Eg ser ikkje noko spesielt med den der, ergo lett å få tak i:)
Har du bilde av fronten og?
Takk for tipset!TurboThomas skrev:Ta kontakt med http://www.elektro-drift.no/ de fikser det utroligste
Will do!jørgen skrev:Litt mange ledninger dette. Innstilling av ampere tilsier vel at dette heller mot et motorværn og da er det ofte resettmulighet. Muligens noe kombigreier jeg har ikke sett tilsvarende men det finnes jo mye greier. Se på den lille armen om det er skala for ampere. Og se om det er en resettknapp.
Jørgen
Garantert.jørgen skrev:Det var bra. Dette kvalifiserer vel for litt dreiehjelp senere for det har jeg ikke i tillgang på?