En blir nesten litt flau over hvordan en selv har det, etter bare å ha skummet litt i sidene.
Offroadkjøring, for oss, blir hvertfall noe ganske oppskrytt og flaut.
Leste mye av historien for en stund siden.
Fantastisk tur i en gammel standard LC med åpne differ og smale hjul, spader og en utrolig pågangsmot / opptimisme og kreative løsninger
Beviser i allefall at det meste stæsj som en del "ekspedisjonsbiler" utstyres med IKKE er nødvendig
Var på vinsjekurs hos forsvaret for noen år siden. Instruktøren sendte følgende spørsmål til "elevene": Hva er det viktigste tilbehøret en må ha i en offroadbil.
Det kom mange forslag om heftige jekker, vinsjer, sperrer osv..
Svaret han kom med var følgende: En solid spade!!
Tror nok slike historier som dette beviser at tilnærmet orginal bil er det opptimale for en slik tur. OME og gode dekk og avsted. Det er driftsikkert og om det går i stykker så lar det seg reparere.