Har du knerta framdiff?CruusarMaehre wrote:bli væll ut'n cruusar'n =(kimjorgen wrote:CruusarMaehre wrote:hælvete ska d vårrå sånn, må prøv å kom mæ oppover å sjå imorra =)
2wd enda![]()
![]()
Tr-racing s LC AThdj80 og LC AT37 120 og 150 garasje
Moderators: ModeratorNLCK, lj73jon, baa, Snekker_Andersen
Re: Tr-racing s hdj80TwinTurbo garasje.
Den går like godt fra bunn som før, men når jeg passerer 3000, så går den vesentlig bedre me de forrige, så jeg bytter nok om igjen, når de kommer tilbake. Gjort på ei lita helg det no. Men den lille lekkasjen jeg hadde på returne, ble bare bagatell. Pakningstoffet på bunnpannen lekker en god del nå. Så jeg må nok ned med bunnpannen over helga. Var oppe i grustaket og kjørte i dag. Morro å få brukt den litt mellom skruinga
. Der gikk det 1stk fremdiff på gamle runnern min.

- Attachments
-
- sætnan.JPG (752.12 KiB) Viewed 4636 times
-
- ole igjennom isen.JPG (774.52 KiB) Viewed 4636 times
- CruusarMaehre
Har du knerta framdiff?[/quote]
sprængt drivknute på høyre sia, æ må tryll fram nånn dela t næste hælg =) bli arti sjå bremspapiran på 80'n ætter kvart, riv sæ på alle gir såg d ut t
flyg opp bakkan 
sprængt drivknute på høyre sia, æ må tryll fram nånn dela t næste hælg =) bli arti sjå bremspapiran på 80'n ætter kvart, riv sæ på alle gir såg d ut t

lj70POWAAHH!!!!
sprængt drivknute på høyre sia, æ må tryll fram nånn dela t næste hælg =) bli arti sjå bremspapiran på 80'n ætter kvart, riv sæ på alle gir såg d ut tCruusarMaehre wrote:Har du knerta framdiff?

Ok. Kain hør litt om d e nånn som har 1 knute æ å. Muli æ bremse me herre turboan før æ tar dæm av, men æ må på me srx an før æ får dein bæste bremsinga

øy! Sveise dokker plastikk på riis? 

Jepp. Stort sett alt av plastikk, så lenge det er en rein plast type, og ikke noe resirkulert greier der flere typer er blandet.
Okay, tar det lang tid tror du? ca pris? Fikk meg en sprekk på ca 10cm i bakfangeren i helga.
[quote="kimjorgen"]Okay, tar det lang tid tror du? ca pris? Fikk meg en sprekk på ca 10cm i bakfangeren i helga.[/quote
Hall time. D bli itj my nei
Hall time. D bli itj my nei
Her er 80'n i full gang igjen [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=eS7ZntQ0IkU[/youtube] [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=pbbBmMh3xas[/youtube]
Her er et klipp fra runnern min også [youtube]http://www.youtube.com/watch?v=jSzKFNO8LI8[/youtube]
Fikk fiksa bunnpanne lekasjen i går kveld. Nå er det bare retur lekasjen igjenn, men den er ikke så stor, så jeg får ta den iløpet av uka.
Tror jeg får orginale Volvo Returer som jeg har bestilt, i morgen, da bygger jeg om de. Da skal det vell bli tett.
Skru imårrakveld? Om ikke så må du hive dæ me å kjøre en tur oppi skjelstadmarka. Bli ikke no ekstreme greier, bare prøve ei crossløype oppi der som e nedsnødd 
Vi e 3 bila som ska ivei.

Vi e 3 bila som ska ivei.
Ska sjå kor fort det går med retur bytte. Men det hadd vert arti d
.

D bli vel i 8, halv 9 tia ca. Kan sende deg ei mld jeg 

Da har jeg montert nye returer, og lekkasjen er tettet
Nå skal den få seg en real vask 

I dag var vi oppi sætnan en tur igjen. Knekte en av eksosanleggene og rev av en skvettlapp. Var nede på verkstedet etterpå og fikset det igjen. Tror kansje Kim Jørgen tok noen bilder som han legger ut etterhvert. Og til informasjon om 4.88 utveksling på 80 manuell med at405 (38") så har jeg ca: 80km/t på 1900omd og ca 100km/t på 2350omd.
Last edited by trracing on Thu Feb 24, 2011 7:06 am, edited 1 time in total.
du har fått jevla fin lyd i 80'en
Ja jeg liker den veldig godt. Ganske uvanlig lyd til 80 og være. I dag startet vi på den andre 80n. Legger ut noen bilder etter hvert som det skjer ting. Skal begynne med utplukking an dieselpumpa i morgen, for benking.
- Attachments
-
- Stig 80 deler.JPG (801.57 KiB) Viewed 4085 times
-
- stig 80 innkjørt.JPG (833.04 KiB) Viewed 4085 times
-
- Stig 80 demontert.JPG (726.97 KiB) Viewed 4085 times
Dokk står no på bra borte i garasjen der