Hei.
Har montert ryggerkamera idag og på skjermen viser litt feil. Legger ved bilde av problemet. Er det noe justeringer på en eller annen måte? Som dere ser så ser man litt kroken på skjermen øverst. ikke heilt normalt
Vedlagte filer
2011-06-12 21.38.16.jpg (188.73 KiB) Vist 7368 ganger
blir litt skudd i blinde for meg som har en sony spiller.. men kan du ha en menyfane som heter camera settings eller noe? og en undermeny der som du kan skifte mellom de to kamerasystemene? Dette valget ligger gjerne i samme område som muligheten for å speilvende bildet..
blåmann skrev:blir litt skudd i blinde for meg som har en sony spiller.. men kan du ha en menyfane som heter camera settings eller noe? og en undermeny der som du kan skifte mellom de to kamerasystemene? Dette valget ligger gjerne i samme område som muligheten for å speilvende bildet..
Sony spiller og min orginale spiller e vel ikke same type da, men har prøvd å prøvd men finner ikke ut noe enda
specialops skrev:har du forsøkt og forandre inngangs signalet via menyen på boxen ? kan forandre på bilde størreslen og der !
Vist det er der man forandrer RGBS eller RGSB og brightness så har eg prøvd men ingen ting skjer. visst det er det du mener
ok.
har du prøvd og forandre alle mulige signal valg i menyen ? hjelper ikke dette , er det camra. men fikk likt på mitt på camra og, da vagte jeg bare rette bilde signal, og så kom det pluttselig.
specialops skrev:har du forsøkt og forandre inngangs signalet via menyen på boxen ? kan forandre på bilde størreslen og der !
Vist det er der man forandrer RGBS eller RGSB og brightness så har eg prøvd men ingen ting skjer. visst det er det du mener
ok.
har du prøvd og forandre alle mulige signal valg i menyen ? hjelper ikke dette , er det camra. men fikk likt på mitt på camra og, da vagte jeg bare rette bilde signal, og så kom det pluttselig.