Hei! Tenkte å bestille no småtteri til bilen.
Drivknuter
Sperre
Osv...
Ting som dette veier ganske mye, å flyfrakt koster jo en formue(?)
Så jeg lurer på om noen vet om noen butikker som tilbyr båtfrakt. (evt billig fryfrakt)
Bestilling fra Statene(?), pris på frakt?
Redaktører: Snekker_Andersen,baa,lj73jon
-
- Ble med: søn nov 29, 2009 6:10 pm
- Lokasjon: Nordfjord
Re: Bestilling fra Statene(?), pris på frakt?
Jetcarrier frakter jo alt som kan kjøpes over there, uavhengig om butikkene selger til norge eller ei...
Sjekk denne tabellen; http://www.jetcarrier.com/info/getShippingQuote.asp , da blir du lett overrasket over hvor billig det kan være. På båt spiller vekta liten rolle, men volumet er det som gjelder.
Saken er jo at det tar så lang tid at du nesten hadde glemt hele bestillinga før sakene dukker opp!
Har bestillt noen ganger med båt, og vært veldig fornøyd, har også hatt utrolig billige frakter med fly. En lang drivaksel kom f.eks. med fly for vel 400,- NOK, fra Bobby Long! Totalpris 1400,- for hele greia,
den koster hvertfall nærmere 5000,- hos Toyota.
Saken er jo at det tar så lang tid at du nesten hadde glemt hele bestillinga før sakene dukker opp!
Har bestillt noen ganger med båt, og vært veldig fornøyd, har også hatt utrolig billige frakter med fly. En lang drivaksel kom f.eks. med fly for vel 400,- NOK, fra Bobby Long! Totalpris 1400,- for hele greia,

Mvh Ole & Bamse!
92 HDJ80, 87 LJ70, 88 RN61, 02 Hiace, 88 RN62, 78 Magirus R81, 86 Mog1250, 85Volvo F6,73 BM430
X:87 Dyna BU85, 06 Terios, 84 LN65, 86 YN65, 83 Tercel 2wd, 84 og 86 Tercel 4wd, 94CarinaE, 02 Avensis Verso,
07 KTM 250exc-f,
92 HDJ80, 87 LJ70, 88 RN61, 02 Hiace, 88 RN62, 78 Magirus R81, 86 Mog1250, 85Volvo F6,73 BM430
X:87 Dyna BU85, 06 Terios, 84 LN65, 86 YN65, 83 Tercel 2wd, 84 og 86 Tercel 4wd, 94CarinaE, 02 Avensis Verso,
07 KTM 250exc-f,
Jeg fikk pris på frakt på bremseskiver og calipere fra trail-gear, usd 200... Så hvis noen andre skal bestille derfra så si ifra, kanskje billigere å kjøpe mye og dele frakten.
Ja jo, jeg har faktisk jet-carrier konto. Men har aldri brukt de, synes det virker litt tungvint, men det er kanskje ikke det?
lj73jon: Det er fra trail-gear jeg hadde tenkt å bestille. Det blir kanskje ikke så ille om vi deler frakta?
lj73jon: Det er fra trail-gear jeg hadde tenkt å bestille. Det blir kanskje ikke så ille om vi deler frakta?
Prøv å ta kontakt med dette firmaet. http://www.shipalong.no/
De driver med shipping av deler over dammen. Det er nordmenn som eier og driver dette firmaet.
De driver med shipping av deler over dammen. Det er nordmenn som eier og driver dette firmaet.
JetCarrier er ikke tungvint i det heletatt. Jeg har brukt det flere ganger. Har alltid fått varene levert.
Er det noen som vet åssen det er å få tak i karoserideler til 70/73 i usa eller andre plasser`?
mvh
Lars
mvh
Lars