Vaistech, Navtools, Dice eller tilsvarende til Navi?

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon

Svar
bergen77
Ble med: søn sep 19, 2010 7:32 pm
Lokasjon: Bergen

Vaistech, Navtools, Dice eller tilsvarende til Navi?

Innlegg av bergen77 »

Navtool er greit hvis man kun ønsker ryggekamera såvidt jeg leser.
Vais Tech har en boks de kaller MediaLinQ Plus som skal fungere som mp3 spiller (minnepenn eller harddisk), ipod spiller (er ingen tilhenger av ipod selv), ryggekamera eller andre audio/video input.
Dice har sin MediaBridge som skal gi tilgang til mp3 (emulerer cd veksler) og ikke minst bluetooth handsfree.

Jeg er skeptisk til de to siste, samtidig gir de flere muligheter. Det jeg ønsker i prioritert rekkefølge er:
-ryggekamera
-mp3 støtte
-handsfree
LC120GX 2007
Brukeravatar
specialops
Ble med: tir nov 04, 2008 8:35 pm
Lokasjon: Rogaland
Kontakt:

Re: Vaistech, Navtools, Dice eller tilsvarende til Navi?

Innlegg av specialops »

bergen77 skrev:Navtool er greit hvis man kun ønsker ryggekamera såvidt jeg leser.
Vais Tech har en boks de kaller MediaLinQ Plus som skal fungere som mp3 spiller (minnepenn eller harddisk), ipod spiller (er ingen tilhenger av ipod selv), ryggekamera eller andre audio/video input.
Dice har sin MediaBridge som skal gi tilgang til mp3 (emulerer cd veksler) og ikke minst bluetooth handsfree.

Jeg er skeptisk til de to siste, samtidig gir de flere muligheter. Det jeg ønsker i prioritert rekkefølge er:
-ryggekamera
-mp3 støtte
-handsfree
se i min garasje.

bruk navtool til camra, den har en til aktiv rca video ingang, jg bruker den til dvd spiller. ellers har jeg handlet egen ipod conector som kobles til bak skjermen.
handsfree har jeg handlet parrot sitt som har egen lcd skjer, dette er det beste på markede.

david
bergen77
Ble med: søn sep 19, 2010 7:32 pm
Lokasjon: Bergen

Innlegg av bergen77 »

Hva med MP3 da? Finnes det noen gode mp3 løsninger som fungerer rett fra Navi?
LC120GX 2007
Brukeravatar
specialops
Ble med: tir nov 04, 2008 8:35 pm
Lokasjon: Rogaland
Kontakt:

Innlegg av specialops »

bergen77 skrev:Hva med MP3 da? Finnes det noen gode mp3 løsninger som fungerer rett fra Navi?
det gjør det helt sikkert, ta kontakt med en av bilrdiospesialist.no butikkene det har hele sortimanget. men med ipoden for du opp tittel og sang på navi displayet, det tror jeg ikke du får til med annen mp3 spiller. bare ett tips..
Svar

Tilbake til «Chassis og elektrisk 12x»