Hjul stjålet !
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Hjul stjålet !
Noen som vet hva dette er, og hvor det finnes - har tatt seg friheten og rappet hjulene rett av bilen til Matthias - han pusser opp bilen nå og lot uheldigvis bilen stå i bakgården hos BGnor as- i Èn natt !!
Det finnes kun ETT SETT i Norge, så om de blir sett i offroadmiljøet blir bilen de sitter på tauet inn og demontert ! Brekket er godt planlagt, ferdig kappede 2"x 6" klosser ligger under... om jeg hadde kjørt bilberger ville jeg hatt slike på planet. De har hatt med jekk og sannsynlig en eldrevet-oppladbar muttertrekker.. og saks til å klippe gjerdet med. Sannsynligvis 2 personer eller fler. Dette er tunge ting å styre med.
Det finnes kun ETT SETT i Norge, så om de blir sett i offroadmiljøet blir bilen de sitter på tauet inn og demontert ! Brekket er godt planlagt, ferdig kappede 2"x 6" klosser ligger under... om jeg hadde kjørt bilberger ville jeg hatt slike på planet. De har hatt med jekk og sannsynlig en eldrevet-oppladbar muttertrekker.. og saks til å klippe gjerdet med. Sannsynligvis 2 personer eller fler. Dette er tunge ting å styre med.
- Vedlagte filer
-
- Seite1.jpg (123 KiB) Vist 6086 ganger
-
- Toyo_Open_Country_MT_Offroadreifen_d.jpg (30.27 KiB) Vist 6086 ganger
-
- XD Wheel.jpg (20.57 KiB) Vist 6086 ganger
Been there - done that, somtimes twice ..
Tlf 95103322 - 22-5
Tlf 95103322 - 22-5
Re: Hjul stjålet !
Syns det er mye brekk og tjuveri oppe hor dere jeg Arild !? Har dere ikke no kamera/selvskudd/lyskaster/alarm-greier ?
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Det første de gjør er jo å knuse lamper etc - det andre er vel at de har sondert terrenget og går for "gull" med en gang. Jeg velger å tro at det denne gangen også er folk vi kjenner til som har gjort brekket.
Kan i allefall love at det skjer noe med de som evt blir tatt... det holder nå !
Kan i allefall love at det skjer noe med de som evt blir tatt... det holder nå !
Tlf 95103322 - 22-5
Tlf 95103322 - 22-5
Ja når vi får tak på sånne er det bare og plasere dem på en sto. Og bore ett hul i knet og og putte i en bolt. bare så dem ikke løper av gårde med en gang. kan jo hende dem vil ha kaffe. når dem venter sån bare for og vere høffelig.
PS. når de rette folka banka på rett dør ble også det med stjeling av utstyr på rena borte.
PS. når de rette folka banka på rett dør ble også det med stjeling av utstyr på rena borte.
- KjellOlsen
- Styremedlem
- Ble med: lør mai 29, 2004 1:25 am
- Lokasjon: Siggerud.
- Kontakt:
Vi ser på alt som triller! Men dette står vel sikkert i en eller annen garasje en stund framover. Men en eller annen gang ser de vel dagens lys..
PS:Kanskje du bør skrive type dekk og størrelse, Odd Arild? (Fare for at dekk og felg blir delt her kanskje.)
PS:Kanskje du bør skrive type dekk og størrelse, Odd Arild? (Fare for at dekk og felg blir delt her kanskje.)
Kjell.
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
1988 HJ61 rigget som rein turbil
1989 HJ61 under restaurering
1987 LJ73 fruens offroadbil
2000 Hdj100 hverdagsbil
1995 4Runner, solgt
SWES-63
Land Cruiser = stiv aksel.
http://www.expeditionkompaniet.no
XD Addict Wheels med 315/70-17 Toyo M/T dekk.
Tlf 95103322 - 22-5
Tlf 95103322 - 22-5
Er noe forbanna dritt det der at folk ikke kan få ha hjula sine i fred. Er vel ingen som er gal nok til å kjøre rundt med de hjula de nærmeste månedene hvertfall. Ser etter hjula likevel jeg.
Men jeg forstår ikke hva jeg skal med sånne klosser på flakbilen?
Men jeg forstår ikke hva jeg skal med sånne klosser på flakbilen?
Pøh
Neida, klossene er nok ikke til flakbil - de er for kraftige til det. Er nok noe han bruker på jobben han som tok hjulene.... ligger slike på kaia bl.a.
Forbannet er det uansett. Jeg lurer på hva man skal gjøre for å ha tingene sine i fred. Det er ikke spesielt morsomt å bruke masse penger på å lage en fin bil, når noen bare ikke klarer å la vær å rappe det.
Forbannet er det uansett. Jeg lurer på hva man skal gjøre for å ha tingene sine i fred. Det er ikke spesielt morsomt å bruke masse penger på å lage en fin bil, når noen bare ikke klarer å la vær å rappe det.
Tlf 95103322 - 22-5
Tlf 95103322 - 22-5
Det finnes ikke noen enkle løsninger på det der, har hatt store problemer på jobben med nattlige besøk og vi har lagt mye arbeid og penger i å få slutt på det. Vi kjører jo berging døgnet rundt og har svært merkelige døgnrytmer, men likevel så tar folk sjangsen. Selv har jeg ei svær bikkje liggende, og balltreet er aldri langt unna.
Pøh
- willys overland
- Ble med: fre jul 01, 2005 3:11 pm
- Lokasjon: Jessheim
Så bilde av de klossene på facebook, og de likner skummelt på klosser som stuerne bruker i lasterommet på fly. Ikke spør meg hva de bruker de til der men det ligger sånne og flyter rundt på Gardermoen ihvertfall. Skulle ikke forundre meg om de skyldige har tilknytning til flybransjen.
Mvh
Jon Henning
VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no
Jon Henning
VDJ 200 2009
Ex.HDJ 100 2001 jubileum
Ex. HJ60 1985.
tlf: 91728953 / epost: jonhenning@mobilpost.no
Det er pokker ikke godt å si.. har fått en del tips, men vanskelig å pinpointe bil
Tlf 95103322 - 22-5
Tlf 95103322 - 22-5