Det er det:) Det du må gjøre er å betale klubben medlemskontigenten på 300,- så får du full tilgang til bilder og andre fordeler:)superbravo skrev:jeg kunne også tenkt meg å sett litt bilder fra treffet. er det muligheter for det?
Landstreff 2011 16 til 19juni
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
-
- Ble med: søn nov 29, 2009 6:10 pm
- Lokasjon: Nordfjord
Re: Landstreff 2011 16 til 19juni
-
- Ble med: tor sep 18, 2008 10:10 pm
- Lokasjon: Bergen
har da betalt for i år jeg. kansje noe kunne sjekka opp i det?
Ole Morten
- offroadguru Solli
- Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
- Lokasjon: Hauge i Dalane
Å legge en bildetråd fra intet mindre enn landstreffet i en lukket del av forumet er; unskyld utrykket, komplett idiotisk.containercruiser skrev:Det er det:) Det du må gjøre er å betale klubben medlemskontigenten på 300,- så får du full tilgang til bilder og andre fordeler:)superbravo skrev:jeg kunne også tenkt meg å sett litt bilder fra treffet. er det muligheter for det?
Jo vist kunne dette vært en av fordelene ved å være medlem, men hvordan få nye medlemmer om de ikke får se hva som skjer i klubben?
Blir som å kjøpe bil usett. Nei flytt tråden, og la heller folk ville bli medlemmer for å ha det fint sammen med andre entusiaster-ikke for å få se noen bilder.
offroadguru Solli skrev:Å legge en bildetråd fra intet mindre enn landstreffet i en lukket del av forumet er; unskyld utrykket, komplett idiotisk.Vet du hvorfor de er lagt dit?containercruiser skrev:Det er det:) Det du må gjøre er å betale klubben medlemskontigenten på 300,- så får du full tilgang til bilder og andre fordeler:)superbravo skrev:jeg kunne også tenkt meg å sett litt bilder fra treffet. er det muligheter for det?
Jo vist kunne dette vært en av fordelene ved å være medlem, men hvordan få nye medlemmer om de ikke får se hva som skjer i klubben?
Blir som å kjøpe bil usett. Nei flytt tråden, og la heller folk ville bli medlemmer for å ha det fint sammen med andre entusiaster-ikke for å få se noen bilder.
LC 90 2002mod D4D
Kawasaki Gpz 550 83
Kawasaki ZL 900 "Eliminator" 85
Volvo 360 (bilcross)
Volvo V70 AWD 04
Garasje: http://nlck.no/forum/viewtopic.php?t=10215
"Det er når det går som best, at katastrofen er nærmest!!"
Kawasaki Gpz 550 83
Volvo 360 (bilcross)
Volvo V70 AWD 04
Det har vel gjerne en sammeheng med at vårt lille gjørmebad neppe kan kalles "nyttekjøring i innmark".
BJ40 & HDJ80 & HZJ78
Ja, Værn om dine favoritter(Venner)

LC 90 2002mod D4D
Kawasaki Gpz 550 83
Volvo 360 (bilcross)
Volvo V70 AWD 04
Kawasaki Gpz 550 83
Volvo 360 (bilcross)
Volvo V70 AWD 04
Siste herrer i tråden er nok inne på noe.
Vi har i senere år dessverre hatt noen episoder der bilder er "tatt ut" av sin sammenheng og brukt mot medlemmer.....
Ergo mente vi det var best å "gjemme" dem litt.
Dere aner ikke hvem som er er inne altså!
Vet med sikkerhet at mange forhandlere ser her og hvorfor ikke kommuner, miljøvernere, veivesen, departement, osv.
Er bare trykke på "Print" så er det bare å legge ved kopi av bildet og sende sammen med boten.
Er bare å bruke google så kan maaaange her på forumet få besøk.......
Så at det er idiotisk tror jeg noen skal bite i seg...... Dessverre.....
Norge gror igjen, og de fotfolka skal faa.... meg ha hele kongeriket og skal ikke høre en lyd.
Nei! Gi oss lov til å legge ned noen trær og bølle i en myr. Det finnes jo 1 milliard av dem......
Takk!
Vi har i senere år dessverre hatt noen episoder der bilder er "tatt ut" av sin sammenheng og brukt mot medlemmer.....
Ergo mente vi det var best å "gjemme" dem litt.
Dere aner ikke hvem som er er inne altså!
Vet med sikkerhet at mange forhandlere ser her og hvorfor ikke kommuner, miljøvernere, veivesen, departement, osv.
Er bare trykke på "Print" så er det bare å legge ved kopi av bildet og sende sammen med boten.
Er bare å bruke google så kan maaaange her på forumet få besøk.......
Så at det er idiotisk tror jeg noen skal bite i seg...... Dessverre.....
Norge gror igjen, og de fotfolka skal faa.... meg ha hele kongeriket og skal ikke høre en lyd.
Nei! Gi oss lov til å legge ned noen trær og bølle i en myr. Det finnes jo 1 milliard av dem......
Takk!
Mvh Pål Henning
"Abusos non tollit usum"
"Abusos non tollit usum"
- offroadguru Solli
- Ble med: fre feb 03, 2006 10:52 am
- Lokasjon: Hauge i Dalane
Jeg beklaget utrykket idiotisk i innlegget.
Synes likevel det er trist at det ikke kan vises bilder fra treffet da det er det eneste arrangementet klubben har. Nå skulle jeg vært der selv men det skar seg.
Neste gang får treffet legges til ett sted med ett godkjent kjørefelt så ungår man dette. Jeg er enig i at det burde være enklere å få lov til å kjøre utenfor allfarsvei. Vil da minne alle om hvor mye arbeide enkelte klubber har lagt ned i å få godkjent kjørefelt og oppfordre alle til å benytte dem i stedet for å kjøre der det ikke er tilatt.
Synes likevel det er trist at det ikke kan vises bilder fra treffet da det er det eneste arrangementet klubben har. Nå skulle jeg vært der selv men det skar seg.
Neste gang får treffet legges til ett sted med ett godkjent kjørefelt så ungår man dette. Jeg er enig i at det burde være enklere å få lov til å kjøre utenfor allfarsvei. Vil da minne alle om hvor mye arbeide enkelte klubber har lagt ned i å få godkjent kjørefelt og oppfordre alle til å benytte dem i stedet for å kjøre der det ikke er tilatt.
Man får vel lagt ut bilder tilgjengelig for alle i hvilken som helst tråd!
Bare litt lurt at de ikke inneholder umoraliteter som: Tafsing på andres koner, himkokfyll, stort inntak av narkotiske stoffer, kjøring uten sikkerhetsbelte, bruk av for store dekk osv.... Syns det var helt på sin plass med begrenset tilgang til disse bildene
Helt enig i at det bør være i nærheten av godkjent kjøreområde av og til også.. Tydelig at folk "våkner" litt når muligheten for terrengkjøring melder seg..tror nok mange kunne ønske seg mye mer fokus på off-road på treffa våre. (men det var helt topp i år altså
)
Bare litt lurt at de ikke inneholder umoraliteter som: Tafsing på andres koner, himkokfyll, stort inntak av narkotiske stoffer, kjøring uten sikkerhetsbelte, bruk av for store dekk osv.... Syns det var helt på sin plass med begrenset tilgang til disse bildene

Helt enig i at det bør være i nærheten av godkjent kjøreområde av og til også.. Tydelig at folk "våkner" litt når muligheten for terrengkjøring melder seg..tror nok mange kunne ønske seg mye mer fokus på off-road på treffa våre. (men det var helt topp i år altså

Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)