Deilig med fem seter, og fem linjer med tileggstekst i vognkortet.
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Hmm, .. ikke long life, LONGFIELD med lifetime garanti!toddi skrev:Akkurat. Disse long life, hvor handler du de da?
He-he, der var du ja.stensth skrev:Håper det ikke var noe alvorlig med bilen din?
Måtte dessverre rekke og komme meg på jobb.
Fin kjøretur sammen
Hilsen svensken i blå Patrol.
Vart fall 100 hester for lite!Toyole skrev:He-he, der var du ja.stensth skrev:Håper det ikke var noe alvorlig med bilen din?
Fin kjøretur sammen
Nei, jeg måtte ut og vanne, og var usikker på hvor lenge du var med. Var jo god plass langs 100 sona!
Ingenting feil med Bamse, var egentlig litt overraska over at du ikke holdt bedre følge, da det ikke ligna på orginal avgass da du pressa, ganske dyster farge. Må da være hvertfall 50 hester for lite i den moderne Patrol`n? Bamse har litt oppskrudd turbotrykk, ellers oginal.
Pen Patrol, og tøff rigg, godt det er flere gærninger.
Takk for at du gjorde heimturen litt mosommere!
Vart fall 100 hester for lite!Toyole skrev:He-he, der var du ja.stensth skrev:Håper det ikke var noe alvorlig med bilen din?
Fin kjøretur sammen
Nei, jeg måtte ut og vanne, og var usikker på hvor lenge du var med. Var jo god plass langs 100 sona!
Ingenting feil med Bamse, var egentlig litt overraska over at du ikke holdt bedre følge, da det ikke ligna på orginal avgass da du pressa, ganske dyster farge. Må da være hvertfall 50 hester for lite i den moderne Patrol`n? Bamse har litt oppskrudd turbotrykk, ellers oginal.
Pen Patrol, og tøff rigg, godt det er flere gærninger.
Takk for at du gjorde heimturen litt mosommere!
Nei, jeg hadde vært på Stavangertur og henta med noen dekk for en kammerat som visstnok var en del av en annen handel.stensth skrev:Jeg hadde litt tung last i bilen også, den går bedre uten lass!
Min andre patrol med 2,8L sekser går bedre en denne 3,0L fyrrern.
Hadde du kjøpt deg dekk?
Tyckte det så ut som dekk når sola kom igjennom regnet!Toyole skrev:Nei, jeg hadde vært på Stavangertur og henta med noen dekk for en kammerat som visstnok var en del av en annen handel.stensth skrev:Jeg hadde litt tung last i bilen også, den går bedre uten lass!
Min andre patrol med 2,8L sekser går bedre en denne 3,0L fyrrern.
Hadde du kjøpt deg dekk?
Vi var innom både hos OJM og Guru`n.
Har forstått det slik ja at Nissan firesyl. ikke her helt feilfrie, mens de gamel sekserne er omtrent uknuselige og effektive.
Selv var jeg imponert over hvor stabil bilen min er i god fart, ingen vibrasjoner bortsett fra at jeg av og til får slik "vobbling" i rattet ved visse forhold, men det er lett å få bort igjen. Snekka er ikke helt topp, testa OJM`s 38" 80 med ny snekke, -den var utrolig bra, mht vibrasjon var ikke bilen spesielt god..