Remi skrev:Regner med at det blir mer aktivitet på LC-fronten for meg fremover
ha ha ....... det tror jeg også

bestandig spennende med ny bil i garasjen...... kjenner det knyter seg i magen bare ved å tenke på det

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Remi skrev:Regner med at det blir mer aktivitet på LC-fronten for meg fremover
Går nok bra med ditt 6-trinns step-down program, avvening av 60-syken.Steinar skrev:Remi skrev:Regner med at det blir mer aktivitet på LC-fronten for meg fremover
ha ha ....... det tror jeg også![]()
bestandig spennende med ny bil i garasjen...... kjenner det knyter seg i magen bare ved å tenke på det
Sverre, bilder kommer neste år, overtar den når Steinar river ut ny-bilen i Januar (ikke spør han om hvilken typeSverreS skrev:Hei Remi....
Ja hørte rykter om at du hadde kjøpt en til LC.Kjenner jo en av dine naboer godt..
Når kommer du med bilder av glisene alle 3.![]()
![]()
![]()
![]()
Hørt noe mere om jobb samlingen som de har snakket lenge om![]()
![]()
Njjaaaaaaaaaaa, den er ganske lykkelig hos meg over endelig å få en oppgave etter å ha vært uvirksom i 20årSteinar skrev:Hmmm.......syns ikke den passet inn borte hos deg. Har trua på at den passer myyye bedre hos meg
Tappet ikke noe luft, gikk helt fint. Må kikke meg om etter en 24Volt kompressorSteinar skrev:Regner med at det gikk smertefritt, tappet du noe luft ?
Flott familietur det der, har selv vært på overnatting der oppe med hele familien, og 60'en.
Den automatkassa er fantastisk siden den bremser godt på gira i lavgir, det trengs ned Østerelvdalen.