[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=x08RVK9gcUo[/youtube] Flott biltur i en gammel Runner, med norske skilt fra 1990, så denne skal bli mer bruksgjenstand enn Bamse!
Bensin ja:

Heime hos far:

Grombiler! Finns det 23" Body Lift?

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
? Tja, eller Nordkjosbotten da, selgeren var fra 9147 Birtavarre. Den e jo no derfor berre benevnt som : "Nordkjos!"skeptisk skrev:Henta du den 4-runneren i kåfjord?
Ey, Patrol dude..fullgass skrev:jammen har det skjedd litt med cruiser`n siden du var med å kjørte på rena da jeg hadde hilux! Gør tøff bilen din blitt!
Har fått igjen dysene etter et kostbart opphold hos Sørensen og Balchen i Oslo..(ja, det bikka godt over 7000,-) Får vel montere de og så blir vel Bamse klar for min. 200`km til uten "blå campingvogn" !Toyole skrev:Da har Bamse kobbla fra den blå campingvogna.
![]()
Savner vel tatertilværelsen litt etterhvert, det er jo noe med lukta og den imponerernde sorte vogna ved oppstart som er litt retro og harry.
Nå blir det reservedeler som brukes, inntil de orginale taterspissene blir overhalt.
Ja, nå går Bamse bemerkelsesverdig bedre når det gjelder "lukt og smak" hvertfall, han går nok ikke veldig anderledes under belastning, men tomgang da gitt!!Vegard skrev:Hei Ole!
Blir bra å få større hjul på Prerunnern din! Skal bli fint å se utviklinga der over tid.
7000,- for dyseoverhaling hos S&B??? Det var dyrt! Prata med Ask for bare noen uker siden, og så vidt jeg forsto skulle det maksimalt bli ca 5200,- dersom alle dysespisser måtte byttes.
Hva var galt med dine? Og merker du bedring?
Vurderer å kjøpe splitter nye dyser sjøl. Har lest flere steder at det er vanskelig å få til overhaling. Men S&B påsto det skulle bli godt som nytt.