Heisann
Jeg lekker bremseveske ved pedalen på clutch, ser at det skal finnes et rep sett til dette. Er det noen som vet hvor jeg kan bestille dette? Må da vel være en grei sak istedet for å bytte pumpa nå det sikkert er bare en pakning som er sliten? eller?
dette er min gode venn lj73 87 mod
Hilsen Hoffa
rep sett til Clutchpumpe
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Re: rep sett til Clutchpumpe
Hei å takk for svar 
Lurte litt på å kjøpe ny, fikk tilbud på 1800 inkl moms hos norsk offroadteknikk. Har du noe erfaring med å bruke repsett på dette? er vel kanskje best å kjøpe hele pumpa ny?
Takk for nyttige linker!!
Andreas

Lurte litt på å kjøpe ny, fikk tilbud på 1800 inkl moms hos norsk offroadteknikk. Har du noe erfaring med å bruke repsett på dette? er vel kanskje best å kjøpe hele pumpa ny?
Takk for nyttige linker!!
Andreas
Tror jeg hadde kjøpt den på Milner til ca 200kr i stedet for den hos NOT, så kan du kanskje kjøpe noe annet derfra når du først handler 
Hadde ikke prøvd meg på repsettet først ihvertfall, er mye hyggeligere å montere ny
Kan ikke være mye i porto for en slik.

Hadde ikke prøvd meg på repsettet først ihvertfall, er mye hyggeligere å montere ny

Hei igjen
ser den asså så jeg bestiller ny jeg, har noen flere småting jeg trenger så da blir det nok bra.
tusen takk for hjelpen å go helg.
Andreas
ser den asså så jeg bestiller ny jeg, har noen flere småting jeg trenger så da blir det nok bra.
tusen takk for hjelpen å go helg.

Andreas
Kjøpte en slik fra Milner Offroad. Var litt imponert over leveringa derfra. Tok 7 dager fra delene var bestilt og til de lå på trappa. Supert tenkte jeg, og var såre fornøyd. Etter ei uke kom det et brev fra DHL, det inneholdt ei regning på 1300kr.......for express delivery..... Den var sur! Forrige gang jeg handla derfra så tok det nesten 14dager fra bestillinga var sendt og til delene kom og da var brevet fra DHL MYYE hyggeligere.