Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
sunde skrev:sjå på dette jadet blei bra det,syntes ikkje fargen vises på bilde,men kansje mer i virkliheta.gromt gromt
Ble lit sintere nå jaspent på resultatet med lys bilde eg.om eg gjor eit domt valg med salg
Berre slapp heilt av Sunde. Innen året er omme har han nok bytta lykter igjenog da er nok disse for lagt ut for salgsunde skrev:
Ble lit sintere nå jaspent på resultatet med lys bilde eg.om eg gjor eit domt valg med salg
Ja det trur æ åcontainercruiser skrev:Berre slapp heilt av Sunde. Innen året er omme har han nok bytta lykter igjenog da er nok disse for lagt ut for salgsunde skrev:
![]()
Hahacontainercruiser skrev:Berre slapp heilt av Sunde. Innen året er omme har han nok bytta lykter igjenog da er nok disse for lagt ut for salgsunde skrev:
![]()
sunde skrev:He he ja en veit jo aldri,med den karen
Du meina skiboksen? Her har vi eitt par bilde av d også. Boksen kom nokre cm lavare enn førcontainercruiser skrev:Sleng ut fleire bilder frå endringene på bilen da...
Byttet jobb??? Rørlegger?????.......humre humrecontainercruiser skrev:Her holder'n på å montere fartsstriper på bilen sin....
Hehe, 10 poeng for den kommentaren der, SverreSverreS skrev:Byttet jobb??? Rørlegger?????.......humre humrecontainercruiser skrev:Her holder'n på å montere fartsstriper på bilen sin....
Walkabout skrev:SverreS skrev:Hehe, 10 poeng for den kommentaren der, Sverrecontainercruiser skrev:Her holder'n på å montere fartsstriper på bilen sin....
Byttet jobb??? Rørlegger?????.......humre humre