Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Bjørn liker dette...SverreS skrev:Skal vel en tur med Lotta og Lisa vil jeg tro....![]()
![]()
Gjørme bryting blir detcontainercruiser skrev:Har såpass tett skjema på jobb fram mot sommeren at dette treffet blir tatt på sparket om det blir aktuelt.
Er uansett ikkje første gangen eg kjører halve landet rundt for å rekke heim og bytte bil for så å kjøre halve landet på nytt på veg til treffSånn er det å være kontinuerlig på reis hehe
Regner med det blir litt gjørmebryting??? (håper iallefall:p)
SverreS skrev:Kommer det noe program snart![]()
Kommer program asap Må bare få klarhet i noen detaljer før det legges ut skal en tur på befaring.SverreS skrev:Kommer det noe program snart![]()
Å det ble enkelt rom eller ble det dobbelt rom........humre humrebaa skrev:Blir bestillt rom her også, fra Torsdag til Søndag!Men usikker på om jeg skal kjøre fra Trøndelag på Torsdag, eller Gardermoenområdet. Regner med det blir satt opp noen kortesjer fra begge hold..
Blir enkeltrom her!SverreS skrev:Å det ble enkelt rom eller ble det dobbelt rom........humre humrebaa skrev:Blir bestillt rom her også, fra Torsdag til Søndag!Men usikker på om jeg skal kjøre fra Trøndelag på Torsdag, eller Gardermoenområdet. Regner med det blir satt opp noen kortesjer fra begge hold..