Og hvis det er slik jeg forstår det, en liten del som man skrur av på dynamoen, så vet jeg om en som kjører oppover i morgen som sikkert kan stikke innom Toyota for deg.
Ring meg i så fall.
Dag Einar 900 63 808
HDJ 100 07/2006
Yaris Verso Artic Trucks 2004
Toyota IQ 1.4 diesel 115hk 2010
Fordson Dexta 1960
Farmall Cub 1953
Yamaha QT 1982
Elsker tur i skog og mark, bare det skjer med en Land Cruiser.
Nettop kommet hjem. Takk for et forrykende treff. Tok turen over Danebu og over neste dalføre via dokka og vestsiden av en eller annen sjø (med ferge) til hønefoss og hjem. Super tur.
Siden jeg ikke vant noe i år heller, har jeg sett meg ut at jeg må ha meg en kompressor og hilift. Om noen har noe til salgs til en super pris så er jeg litt på hugget.
Jørgen 97123000
Randsfjorden Jørgen ! Fin 45-vei den på vestsida ja.
Takker til styret og stell for fint treff igjen.. Jeg måtte dra ganske tidlig på lørdag, men regner med dere hadde en fin dag og kveld!..
Hvis det skal være lov å komme med et lite forslag: Kan vi ikke begynne å ha landstreffet neddi en dal eller ute ved kysten.. Jeg holdt på å fryse i hjel i teltet, og på morran sludda det... Man drar ikke på fjellet i Juni vettu !! Gresset har ikke begynt å gro der oppe en gang !!
Martin, Ringerike. Heil Halling halv tulling! (eller var det motsatt?)
Jeg takker også for et kjempeflott treff.
Salget i klubbshoppen var så bra at vi i dag måtte stenge webshopen grunnet varetelling og innkjøp av nye produkter. Den åpner i løpet kort tid.