Problemer med navigasjon på LC 2007-modell
Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Problemer med navigasjon på LC 2007-modell
Hei!
Kjøpte en brukt LC 120 2007-modell i helgen og alt er fryd og gammen bortsett fra navigasjonen. Navigasjonen fungerer da kartet oppdaterer posisjonen min, men jeg får ikke mulighet til å velge destinasjon. Ser at rutene er der for å trykke på, men ingenting skjer når jeg trykker. Ser også at de rutene som ikke er "trykkbare" har en annen farge enn de som er "trykkbare". Jeg har forsøkt å nullstille enheten, men det samme skjer der at jeg ikke får tilgang eller hva jeg skal kalle det. Er det noen av dere som vet hva som er galt?
På forhånd takk
Kjøpte en brukt LC 120 2007-modell i helgen og alt er fryd og gammen bortsett fra navigasjonen. Navigasjonen fungerer da kartet oppdaterer posisjonen min, men jeg får ikke mulighet til å velge destinasjon. Ser at rutene er der for å trykke på, men ingenting skjer når jeg trykker. Ser også at de rutene som ikke er "trykkbare" har en annen farge enn de som er "trykkbare". Jeg har forsøkt å nullstille enheten, men det samme skjer der at jeg ikke får tilgang eller hva jeg skal kalle det. Er det noen av dere som vet hva som er galt?
På forhånd takk
Re: Problemer med navigasjon på LC 2007-modell
Jeg fant ut av det. Jeg tok ut dvd-plate og satte den inn igjen. Da løste det seg 

Husk å velge riktig land om du f.eks skal legge inn en utenlandsk destinasjon. Velger du ikke land først så finner du bare adresser i det landet du har innstillt systemet på.
Men antar at du kanskje har funnet ut dette allerede..
Men antar at du kanskje har funnet ut dette allerede..
Ikkeaktiv forhenværende LC-eier
---------------------------------------------
---------------------------------------------
Ja, dette fant jeg ut etterhvert
Dette er min første landcruiser og kunne ikke vært mer fornøyd. Forstår enda ikke hvordan jeg klarte å overtale samboeren min til å kjøpe en varebil til over 300 000 kr. Det hjalp nok sikkert at hun er islandsk 

På min 03 modell er det sperre, slik at man kan ikke trykke inn destinasjon når man er i fart. Stopper man, er det bare og trykke...
MrSilver
MrSilver
Citroen DS. If I have to explain, you would't understand.
- christoffer
- Ble med: søn jan 02, 2011 9:15 am
- Lokasjon: Lillehammer
Kjøper man da en kartoppdatering er denne sperren bortemrsilver skrev:På min 03 modell er det sperre, slik at man kan ikke trykke inn destinasjon når man er i fart. Stopper man, er det bare og trykke...
MrSilver

07' Landcruiser 120 GX m/Tems
TTE 204 hk 510 nm eberspacher
Lillehammer
Lillehammer
ikke på min
Land Cruiser 150 2010
Land Cruiser 120 GX 2003
Land Cruiser 120 GX 2003
- christoffer
- Ble med: søn jan 02, 2011 9:15 am
- Lokasjon: Lillehammer
Ok. Det stod om det i en tråd her for lenge siden og da jeg oppdaterte mitt kart kunne jeg bruke alle funksjoner i fart. Men det er vel litt forskjell i navien på forskjellige årsmodeller. Min er 2007 mod.promcop skrev:ikke på min
07' Landcruiser 120 GX m/Tems
Lillehammer
Lillehammer
min er 03, må under 5km/t eller no for å trykke på navigasjonen.
Land Cruiser 150 2010
Land Cruiser 120 GX 2003
Land Cruiser 120 GX 2003