Vi vil huske ham som en meget hyggelig mann som var svært engasjert i klubben, og som alltid deltok og hjalp til.
Styret hadde han øverst på listen som ny formann i klubben, noe han vurderte sterkt selv.
Vi satte stor pris på ham, og håper dere vil, sammen med oss sende deres kondolanser (og gjerne en siste hilsen) til hans familie og venner i denne tråden.
(Vær vennlige og hold tråden innenfor det som er beskrevet ovenfor, og ikke opprett nye tråder)
Det vil bli sendt en hilsen fra klubben til familien og til begravelsen om det er ønsket av familien hans.
Med den dypeste medfølelse
Styret i nlck
Moderator: la til quoten under.
grete skrev:Jeg vil bare si tusen, tusen takk for mange gode ord om Sverre! Jeg har lest tråden mange, mange ganger nå, og det varmer mitt hjerte å lese dette. Sverre har satt dype spor etter seg, ikke bare i snø og gjørme, men også i manges minner.
Flere av gutta fra klubben har hjulpet meg masse i disse tunge dagene, både ved å ta en prat, så vel som mer praktiske ting. Bård kom til og med innom med selvbakte julekaker!Så snille dere er!
Alle som ønsker å følge Sverre på den siste ferden er hjertelig velkomne til Tilfredshet kapell (Trondheim), fredag 4. januar klokken 11.00.