Har fått gjort litt smått med bilen. Fjærnet 20 meter med ledninger reller og annet til varsel lys og lingnende på bilen. Har hatt besøk av stein skjetne i dag å. Veldig hyggelig var det:) kan jo fortelle litt om planene for bilen. Takgrida som satt på bj70n blei jo sjikkelig bulka. Men etter en nermere titt viste det seg att bunnen på geinda er like hel

så kommer til å skjere av toppen på den å få den til å passe på bj75n. Baksete fra gammle bilen skal in. Må bare finne litt løsninger på belter å det att det skal bli plass til camping inredning når setet er vippet opp. Tenke tenke

. Snorkel fikk jeg med til bilen så den skal bare monteres. Arb kompresoren som jeg kjøpte til forgie bil skal monteres. Vet ikke hvor. Noen som har formeninger om hvor? Takteltet vet jeg ikke no om enda. Har ikke fått opnet å sett om det er helt. Men om det lar seg fikse så er jeg usikker på hva jeg gjør med det. Trenger ikke 2 etager camping bil føler jeg. Får se. Blir no lamper å småtteri som skal kobles opp. Har ikke tenkt helt åsen jeg skal ha dette helt heller. Dagen for friskmelding begynner å se mer realistisk ut. Ikke mye å gjøre når man ikke får løfte mer en 4 kilo og ellers skal ta det så rolig som mulig. Gleder meg helt sinsykt til å sette igang

må åså medele att bilen var veldig hel og pen i forhold til hva jeg trodde. Et virkelig godt utgangspunkt. Ekstremt lite rust og kjempe god teknisk stand. Alt uten om termostaten er tipp topp