Jo Kjekt når det går den veien. Nå må jeg prøve å få prioritert bilen i sommer. Få den friskmeldt. Vil sette over den andre bakakselen jeg har liggende. Ta rust rundt taket. . Får se hvor mye jeg rekker i sommer
Javel da har jeg hatt ute dysene og prøvd meg på en overhaling. Det domme er at jeg ikke har fått teste dysene og hvordan de funker. Nå er det få justert litt på tennings punkt, og så skal jeg få på ny eksos manifold. Irriterende med at det bare kan late opp 1000 kib bilder. Plager livskiten ut av meg. Må hele veien redigere bildene for å legge ut. Håpløst
toddi skrev: Må hele veien redigere bildene for å legge ut. Håpløst
Totalt enig, skulle tro det er noe smo henger igjen fra starten av 2000 tallet :/
Maks grense på 1000x1000 pixler er også helt håpløs. Ganske vanlig med stor oppløsning på skjermer nå om dagen og skulle du være uheldig å sitte på en 800x600 skjerm autojusteres bildet til nettleserens størrelse ...
Kanskje vi skulle fått med flere på en felles klage/forslag til forumets styre?
Veldig off topic men må bare komme med en kommentar. Jeg som sitter i USA og stort sett bare har dårlig nett syns det er helt greit at man ikke laster ned for store bilder... Og så veldig vanskelig å redusere er det jo ikke. Jeg bruker stort sett outlook, merker 20-30 bilder om så, høyreklikker og send til, velger minste eller nest minste størrelse og lagrer bildene en gang til fra den mailen som ble laget. Fort gjort!
Da har jeg startet med god arbeid. Prøver å få en oversikt, og det er mye som er dekket over med sirkel. Så vurdere donor tak. HR et på hånd som kanskje er aktuelt
Starta som du og kappa vekk ytterplata. Sandblåste og kappet ut det som var nødvendig i mellomlaget og startet og bygge opp igjen. Bilen ble solgt før jeg var ferdig. Tok fra frontrute til c stolpen.
Har en annen nå som jeg håper ikke er så rusten i takrenner...