Den havna heilt oppi namsskogan. D blir ny bil etterkvart men ka d blir får dere vente å sjåberglid skrev:Eg veitMen kor havna den foresten?

Redaktører: ModeratorNLCK,Snekker_Andersen,baa,lj73jon
Den havna heilt oppi namsskogan. D blir ny bil etterkvart men ka d blir får dere vente å sjåberglid skrev:Eg veitMen kor havna den foresten?
Hvor er denne takspoileren kjøpt? Link..HighwayPatrol skrev:Fleire bileter. Teipen er for å holde spoileren på plass, ettersom den er limt
Hei.larsb skrev:Hvor er denne takspoileren kjøpt? Link..HighwayPatrol skrev:Fleire bileter. Teipen er for å holde spoileren på plass, ettersom den er limt
Og hva type hjul og størrelse er de "fete" hjula? Er vell orginale breddere du har på bildet?
HighwayPatrol skrev:Da har eg fulgt oppskrifta til David og laga meg ein morrobrytar eg og![]()
No kan eg overstyre ABS, Antispinn og antiskrens. Kjekt å kunne koble ut, da det er disse hjelpemidla som hindrer ein i å komme seg laus i terrenget av og til. Fekk ærfare d forrige helg da eg va uti snøven å leika![]()
Bremselys virker ikkje når man slår av funksjonane, so dette er kun meint som leiking, å ikkje uti trafikken
Jeppunlited skrev:HighwayPatrol skrev:Da har eg fulgt oppskrifta til David og laga meg ein morrobrytar eg og![]()
No kan eg overstyre ABS, Antispinn og antiskrens. Kjekt å kunne koble ut, da det er disse hjelpemidla som hindrer ein i å komme seg laus i terrenget av og til. Fekk ærfare d forrige helg da eg va uti snøven å leika![]()
Bremselys virker ikkje når man slår av funksjonane, so dette er kun meint som leiking, å ikkje uti trafikken
hei, klipte du bare av den grønne ledningen og satte bryter i mellom?